Reset Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Imens jeg venter på pakken fra koed, så tenkte jeg å feilsøke litt på bensinpumpe problemet mitt! Virker som det er dårlig kontakt noen plass! Av og til får jeg start, av og til ikke! Det kommer rett og slett ikke strøm frem til bensinpumpen, jeg har målt med multimeter på polene på pumpen, med nada strøm 0V.
Kristian Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Ole.. Har jo sagt at du må bytte releet! Ska no få låne relé med me
Joachim_M5 Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Ska d vare strøm der når du ikkje kjøre på startern? Huska ikkje kossn d va ta der, e så lenge sia i he tulla med slikt. D e ihvertfall veivtriggern som "styre" bensinpompå, men mulig den går på jordinga, og at det ska stå konstant strøm på pompå...
Reset Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Kristian, i i he prøvd å bytta relè... He fått start en gang etter at i bytta d, men i fekk ikke start igjen no igår! Joachim, e jo slik at pompen skal starte når du skrur på tenninga, så stoppa den igjenn når den he fått trykt opp trykket som skal vare i bensinkretsen, så startes den igjenn når du vrir om starten, men da skal den jo gå hele tiden, sia motoren egentlig skal gå!
Haakjin Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Prøv å sett en ledningsbit fra sikring til bensinpumpa og rett på + på batteriet. Da finner du ut om det er dårlig kontakt fra sikring til pumpe hvertfall.
Joachim_M5 Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Kristian, i i he prøvd å bytta relè... He fått start en gang etter at i bytta d, men i fekk ikke start igjen no igår! Joachim, e jo slik at pompen skal starte når du skrur på tenninga, så stoppa den igjenn når den he fått trykt opp trykket som skal vare i bensinkretsen, så startes den igjenn når du vrir om starten, men da skal den jo gå hele tiden, sia motoren egentlig skal gå! På faceliftbilæ så startæ ikkje pompå før du kjøre startern. (hvis i ikkje huskæ steikfæl, men e rimelig sekker..)
Reset Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 i he ikkje feislift vet pompå starta for å jokke opp trøkke når i vrir på tenninga, hære ho godt baki bagasjen sjø men den starta ikkje når i skrur på tenninga, å motorn starta heller ikke når i kjinna
Reset Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Tull mæ triggern din da...? nja, he bynt å tvilt på d no ja He dreve å feilsøkt litt idag... Fyra idag igjenn Greit når den starta asso, men må få tak på problemet, blir utrolig kjipt å stå hele helga på rudskogen å feilsøke på e30meet
Haakjin Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Er jo bare å kjøre konstant pluss inn på pumpa når du skal starte, da finner du jo ut om det er trigger eller pumpa som fjusker!
Reset Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Er jo bare å kjøre konstant pluss inn på pumpa når du skal starte, da finner du jo ut om det er trigger eller pumpa som fjusker! Tviler på at det er pumpen... For da ville det jo ha vært 12v på polene på pumpen når jeg kjørte startern! Har kommet frem til at det er triggersensoren som driver og tuller Blir vell til neste lønn
Haakjin Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 En trigger sensor kan du vell ta fra hva som helst, det er jo bare en magnetføler, mener, om jeg ikke er helt på bærtur så har M30 fra E34, altså facelift, og M50 samme type kontakt på trigger?
Reset Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Okay Det viste jeg ikke Blir kansje litt enklere og finne deler til den da Takk for info så langt: )
Haakjin Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Stemmer vertfall ikke med delenr!535: 12141720853 M5 3.8: 12141312895 Ta nå og prøv en fra M30 eller M50! I stede for å sitte inne å sjekke opp delenr oppimot M5 Da jeg har opplevd andre delenr til M5 på akkurat samme deler for å få prisene høyere til M5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå