JD196 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Hei alle sammen! Etter ca 4 dypt frustrerende år som eier av Toyota Avensis 2,2 D-CAT har jeg gått til innkjøp av en Hvit BMW 325i E91 09mod:-) Jeg har lenge drømt om en rekke 6er og etter å ha sonet 4år i en Toyota er jeg endelig fri og livet ser lyst ut igjen. Litt om bilen: Hvit BMW 325i E91 09mod M-sport med navi pro, logic 7 stereo, skinn, elektrisk henger feste, adaptive bi xenon lykter ++ Beklager det patetiske mobil bildet men kjerringen har rotet vekk kameraet vårt:-( Har ikke tenkt å gjøre så mye med bilen siden dette er "familie bilen" vår men her er planen: Svart grill (bestillt) Tuning (Mosselman fra 218 til 272hk) BMW performance eksos BMW performance luftfilter Vinter dekk på de orginale M-sport felgene Nye sommer felger med dekk, tar gjerne imot forslag (drømmer om concave felger) Skal prøve så godt som mulig å oppdatere med bilder underveis:-) Hilsen en nyforelsket BMW eier og forum amatør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 "sonet 4år" Gratulerer med ny bil og velkommen til forumet! E90LCI med Mtech ser ganske bøllete ut. Planene høres bra ut, håper du blir fornøyd! Jeg er forresten svært interessert i bilder av elektrisk hengerfeste i skinn haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JD196 Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Takker, hengerfestet er polstret med ekte norsk forhud:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Her må det bare komme nye og bedre bilder, også av interiøret. En jeg kjenner har mosselmann på sin 325i og det hjelper visst veldig godt. Tror han også fikk på montert akropovic eksosanlegg der samtidig. Har dessverre ikke fått sittet på eller hørt den live, men en kompis som har sittet på en del sier at det er helt rått. Etter hva jeg skjønte så hadde den vært bremsa mens de drev på også, og de 272hk er veldig snilt utsagn. Rulla der hadde vist nærmere 300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JD196 Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Nye å bedre bilder kommer, må bare få lånt meg et kamera:-) Angående mosselman så var det visst mangen fornøyde 325i eiere i sverige med denne tuningen, litt tungvindt å måtte kjøre til sverige men hva gjør man ikke for litt POWER Finnes det akrapovic annlegg til 325i? Trodde de kun hadde til 335i og opp. Nå gjelder det bare å planlegge turen og om jeg kjører med eller uten kjerring og unger, kan bli litt ræv hvis ungene (en på 3år og en på 8md) lager et helvete på en så lang tur:-) Tror 272hk vil bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JD196 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Et lite skritt er tatt, nye nyre koser seg i grillen Har knipset noen bilder men siden bildene ble tatt av en neandertaler med et lånekamera fra 18pilogbue så er resultatet deretter Fornøyd med de svarte nyrene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Følger med her, da jeg ser etter en slik bil selv om dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Gratulerer med nydelig bil Måtte du hente den selv eller? Ikke mange av de der i Norge med sånn motor,utstyr og farge veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JD196 Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Takk takk:-) Måtte nok ty til bruktimport da denne typen, motor,utstyr og farge ikke var å oppdrive på finn. Det som er veldig greit er at det ikke har vært unger i denne bilen så baksetene/bagasjerom ser flunkende nytt ut:-) Vurderte mindre motor men jeg er sjele glad for at jeg valgte 3literen, STOR FORNØYD:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JD196 Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Da er BMW Performance eksos bestillt men det er 5-7dagers tortur ventetid:-( Gleder meg stort til å få litt lyd ut av 6eren, bare håper jeg blir fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JD196 Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Følger med her, da jeg ser etter en slik bil selv om dagen:) Hvordan går biljakten? Finner du noe som frister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Følger med her, da jeg ser etter en slik bil selv om dagen:) Hvordan går biljakten? Finner du noe som frister? Har funnet EN bil i Tyskland som har det jeg vil ha av utstyr. Men burde selge unna en bil eller to først i utgangspunktet. Men har planene klar.. har sjekket litt, og virker som at performance eksosen er den som gir best lyd, hva er prisen på den? Skal du ha mosselman oppgraderingen? Hvordan synes du bilen fungerer med motor/gir kombinasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Gratulerer med nydelig bil! Også så deilig med bensin-sekser i en verden full av oljebrennere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JD196 Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Følger med her, da jeg ser etter en slik bil selv om dagen:) Hvordan går biljakten? Finner du noe som frister? Har funnet EN bil i Tyskland som har det jeg vil ha av utstyr. Men burde selge unna en bil eller to først i utgangspunktet. Men har planene klar.. har sjekket litt, og virker som at performance eksosen er den som gir best lyd, hva er prisen på den? Skal du ha mosselman oppgraderingen? Hvordan synes du bilen fungerer med motor/gir kombinasjonen? Jeg tror også at BMW Performance gir best lyd, jeg må ut med 12laken men det er inklusiv montering (ca10000,- uten montering). Har sett det på nett til ca 8000,- også så hvis du monterer det selv er det kroner å spare:-) Mosselman blir det men jeg venter til våren, litt greit å bli kjent med bilen så kan oppgraderingen komme som en ekstra godbit når motoren har sluttet å "imponere" hvis du skjønner hva jeg mener;-) Motor gir fungerer meget bra, synes at BMW virkelig kan lage tight og fin manuell kasse:-) Løp å kjøp sier bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JD196 Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Gratulerer med nydelig bil! Også så deilig med bensin-sekser i en verden full av oljebrennere Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå