Erlendmelk Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 hehe Er nok ikke dekkstrekket, har da kjørt med 215 på 10" felg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Alt for lenge siden siste update, har vært både godt og vondt så får ta i et skippertak nå heller å slenge ut noe! Tok dette bilde en dag jeg var ute på landet: Et par dager etter var uhellet ute og bunnpannen gikk med Ikke det beste bildet, men ser da at noe ikke er som det skal Fikk kjøpt en av Erlendmelk og ventet for alltid på posten som greide å sende pakken med pakning osv helt feil Bimmern som står med hull i motorn og venter på ny panne Fint vinterstuk med flotte stålfelger Måtte bli tauet til verkstedet, og med dårlig føre og bratte bakker ble det traktor! Hadde lest litt av hvert på internetten om hvor rævva det var å bytte bunnpanne på e34, alt fra ut med motor til ned med travers, så jeg gruet meg til dette Men da vi startet og fikk løsnet alle skruene så bunnpanna fallt ned så vi jo at det var ikke så alt for mye om å gjøre, så vi fikk løftet motor opp 5-8cm og fikk lirket den ut, ikke så værst arbeid bortsett fra en del skruer som ikke var så alt for lette å komme til .. Gammel bunnpanne ute der man ser skaden: Ny bunnpanne med pakning klar for å gå inn Lite bilde av motor uten bunnpanne: "Ny" bunnpanne påplass i motor, tett som bare det! Har også idag fått hevet på org dempere så bilen har fint originalbmw stuk Men bor man ved nordpolen så er det vell bare å te seg deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 FØLGER MED!! var en pen bil hvertfall mer en lav nåkk på disse bildene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 FØLGER MED!! var en pen bil hvertfall mer en lav nåkk på disse bildene?? Hehe takk for det! Er kanskje litt i laveste laget med tanke på veistandard, men pytt la gå Har som sagt orginal dempere på nå om vinteren så bilen er et par hakk høyere, men må man så må man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34tdss Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Blir nye skjermer når jeg kommer hjem fra jobb, spørs om det ikke blir noe nye kanaler også Kommer også nye felger om ikke så alt for lenge, skal prøve på å få mer updates og bilder fremover! Er også på utkikk etter dører som ikke ser så alt for værst ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Flott bil dette! Kunne godt tenkt meg en tds på litt sikt, blir dyrt å frese rundt i ix, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Flott bil dette! Kunne godt tenkt meg en tds på litt sikt, blir dyrt å frese rundt i ix, hehe Takk for det! Joda bruker overaskende lite på mila dem gamle diesel bmw'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Digger bilen din Marionette Flott bil dette! Kunne godt tenkt meg en tds på litt sikt, blir dyrt å frese rundt i ix, hehe Har hatt både tds og har ix idag. TDSen brukte 0,8 på blanda kjøring og 0,55 på langkjøring med chip, Ixen bruker 1,4 på blanda kjøring og 0,9 på langkjøring Så det er mye penger å spare Og draget i dieselen med chip er jo bare gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Vurderes desverre solgt pga skolegang. viewtopic.php?f=44&t=252987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 den eksos potta hvor er den kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 lure eg å på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 lever denne bilen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå