Gå til innhold

Ruben's BMW e34 525tds - Vurderes solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Alt for lenge siden siste update, har vært både godt og vondt så får ta i et skippertak nå heller å slenge ut noe!

Tok dette bilde en dag jeg var ute på landet:

IMG_0286.jpg

Et par dager etter var uhellet ute og bunnpannen gikk med :(

Ikke det beste bildet, men ser da at noe ikke er som det skal

IMG_0298.jpg

Fikk kjøpt en av Erlendmelk og ventet for alltid på posten som greide å sende pakken med pakning osv helt feil :x

Bimmern som står med hull i motorn og venter på ny panne :(

Fint vinterstuk med flotte stålfelger 8)

IMG_0314.jpg

IMG_0317.jpg

Måtte bli tauet til verkstedet, og med dårlig føre og bratte bakker ble det traktor!

IMG_0318.jpg

Hadde lest litt av hvert på internetten om hvor rævva det var å bytte bunnpanne på e34, alt fra ut med motor til ned med travers, så jeg gruet meg til dette :P Men da vi startet og fikk løsnet alle skruene så bunnpanna fallt ned så vi jo at det var ikke så alt for mye om å gjøre, så vi fikk løftet motor opp 5-8cm og fikk lirket den ut, ikke så værst arbeid bortsett fra en del skruer som ikke var så alt for lette å komme til ..

Gammel bunnpanne ute der man ser skaden:

IMG_0322.jpg

Ny bunnpanne med pakning klar for å gå inn

IMG_0323.jpg

Lite bilde av motor uten bunnpanne:

IMG_0321.jpg

"Ny" bunnpanne påplass i motor, tett som bare det! :D

IMG_0324.jpg

Har også idag fått hevet på org dempere så bilen har fint originalbmw stuk :( Men bor man ved nordpolen så er det vell bare å te seg deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØLGER MED!! :D var en pen bil hvertfall mer en lav nåkk på disse bildene?? :lol:

Hehe takk for det! ;) Er kanskje litt i laveste laget med tanke på veistandard, men pytt la gå 8)

Har som sagt orginal dempere på nå om vinteren så bilen er et par hakk høyere, men må man så må man :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Blir nye skjermer når jeg kommer hjem fra jobb, spørs om det ikke blir noe nye kanaler også ;)

Kommer også nye felger om ikke så alt for lenge, skal prøve på å få mer updates og bilder fremover!

Er også på utkikk etter dører som ikke ser så alt for værst ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Digger bilen din Marionette :)

Flott bil dette! :D Kunne godt tenkt meg en tds på litt sikt, blir dyrt å frese rundt i ix, hehe :)

Har hatt både tds og har ix idag. TDSen brukte 0,8 på blanda kjøring og 0,55 på langkjøring med chip, Ixen bruker 1,4 på blanda kjøring og 0,9 på langkjøring :P Så det er mye penger å spare :) Og draget i dieselen med chip er jo bare gromt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...