Gå til innhold

Sepang bronze e46 limo (SOLGT!)


Elliott
 Share

Anbefalte innlegg

Bare vær obs på at du kan falle under "dokumentforfalskning" å kjøre med skilter som ikke er sendt ut av statens veivesen.. Strafferammen er vel opp mot 2år ubetinget fengsel. Konsekvensmessig er saksjonene mye mindre dersom du kjører uten skilt..

På motorsykler er det ganske populært med miniskilt, det finnes eksempler på folk som har fått 8000kr i bot..

Men uansett, en sykt fet tralle.. Selvom jeg ikke syns frontlyktene var særlig pen..

Det skulle ikke være noe problem å bli stoppet med disse skiltene, sålenge bilen var registrert og forsikkret, skiltene fyller jo kravene både med refleks og størrelse :) Blir heller ikke dokumentforfalskning når det er mitt regnr vill jeg tro :P

Lyktene er de orginale, bortsett fra blinklysene :)

Meget meget lekkert! den fargen der er en sikker vinner! og god match med felger/senk og non-mtech!

Fargen er ingen tvil en vinner, SINNSYKT mange som har kommentert den å utrolig mange som ikke har litt peiling :P mtech er litt for oppbrukt syntes jeg så er veldig fornøyd med pre-facefangere :D

Det ble veldig pent, kult å se at noen satser på en ikke m-sport styling også. Minst like pent uten når ting blir gjort riktig som her.

Takk for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blinklysene jeg ikke liker ser du.. ;)

Men ellers er bilen fet!

hehe sånn sett, ja dem sto på bilen når jeg kjøpte den så har ikke tenkt så mye over det :P

Fet farge ja, tøft fargevalg! :D

men skiltene er ulovlige ja..må være fra Statens Vegvesen

Vi kan nok ha en evig diskusjon om det, har vært i kontakt Statens Vegvesen å det er greit samtidig som det ikke er det :P

Pen bil! Likte godt fargen og felgene :D
Flott E46! Og digg fargevalg, bilen kledde fargen godt :)

Takk! Har jo tenkt å bytte ut bilen i en stasjonsvogn, så er trist at jeg gikk for denne fargen når jeg kanskje har tenkt å kvitte meg med den :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget vellykket fargevalg, ja! Tøft at du velger bort m-tech, det gjør den litt spesiell i mine øyne. Og felgene er jo helt rå :)

Jeg må tørr å påstå at den perfekte oppskriften på en bil er felger, senk og toning av ruter, man trenger sjeldent mer får at det skal se bra ut :)

Pen bil med tøff farge! ;)
Peeeeeeeent :)

Takker for det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...