Elliott Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Bare vær obs på at du kan falle under "dokumentforfalskning" å kjøre med skilter som ikke er sendt ut av statens veivesen.. Strafferammen er vel opp mot 2år ubetinget fengsel. Konsekvensmessig er saksjonene mye mindre dersom du kjører uten skilt..På motorsykler er det ganske populært med miniskilt, det finnes eksempler på folk som har fått 8000kr i bot.. Men uansett, en sykt fet tralle.. Selvom jeg ikke syns frontlyktene var særlig pen.. Det skulle ikke være noe problem å bli stoppet med disse skiltene, sålenge bilen var registrert og forsikkret, skiltene fyller jo kravene både med refleks og størrelse Blir heller ikke dokumentforfalskning når det er mitt regnr vill jeg tro Lyktene er de orginale, bortsett fra blinklysene Meget meget lekkert! den fargen der er en sikker vinner! og god match med felger/senk og non-mtech! Fargen er ingen tvil en vinner, SINNSYKT mange som har kommentert den å utrolig mange som ikke har litt peiling mtech er litt for oppbrukt syntes jeg så er veldig fornøyd med pre-facefangere Det ble veldig pent, kult å se at noen satser på en ikke m-sport styling også. Minst like pent uten når ting blir gjort riktig som her. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Pen bil! Likte godt fargen og felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Fet farge ja, tøft fargevalg! men skiltene er ulovlige ja..må være fra Statens Vegvesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Blinklysene jeg ikke liker ser du.. Men ellers er bilen fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Flott E46! Og digg fargevalg, bilen kledde fargen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Blinklysene jeg ikke liker ser du.. Men ellers er bilen fet! hehe sånn sett, ja dem sto på bilen når jeg kjøpte den så har ikke tenkt så mye over det Fet farge ja, tøft fargevalg! men skiltene er ulovlige ja..må være fra Statens Vegvesen Vi kan nok ha en evig diskusjon om det, har vært i kontakt Statens Vegvesen å det er greit samtidig som det ikke er det Pen bil! Likte godt fargen og felgene Flott E46! Og digg fargevalg, bilen kledde fargen godt Takk! Har jo tenkt å bytte ut bilen i en stasjonsvogn, så er trist at jeg gikk for denne fargen når jeg kanskje har tenkt å kvitte meg med den :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Peeeeeeeent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Pen bil med tøff farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Meget vellykket fargevalg, ja! Tøft at du velger bort m-tech, det gjør den litt spesiell i mine øyne. Og felgene er jo helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Meget vellykket fargevalg, ja! Tøft at du velger bort m-tech, det gjør den litt spesiell i mine øyne. Og felgene er jo helt rå Jeg må tørr å påstå at den perfekte oppskriften på en bil er felger, senk og toning av ruter, man trenger sjeldent mer får at det skal se bra ut Pen bil med tøff farge! Peeeeeeeent Takker for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Et meget ryddig resultat. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Har lagt bilen til salgs: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37032665 viewtopic.php?f=40&t=237684 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Selge?? Nei. Denne har jo blitt så fin nå.. må jo ha den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Selge?? Nei. Denne har jo blitt så fin nå.. må jo ha den;) Skulle gjærne hatt den, men har 5 biler og tenker å kvitte meg med 3 stk og kjøpe e91 eller w211 istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Da er bilen solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå