kjetilbm Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Har bestilt et senkesett av RemiBerg her på forumet. Det er et Lowtec comp 60/20 senkesett (dempere + fjærer) til E34 520i. Det følger med TUV-papirer, og settet er helt nytt (er på vei til meg i Posten). Grunnen til at jeg lufter dette settet for salg, er fordi jeg har ombestemt meg (vil ha 60/40 i stedet). Pris blir vi enige om, men for å sette en liten pekepinn på pris; Remi Berg tar 2.871,- + frakt for dette settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 send ca pris på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Den blir ikke veldig lav med 60 mm senk fremme? Kan du sende meg en PM med pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Passer disse bare 520? Passer vel på en 535, men blir kansje litt myke da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Har sett andre forhandlere har skrevet "518i / 520i", så ut i fra det passer dette settet kun til 518i og 520i... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 hva inneholder settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Har ikke mottatt det enda, selgeren forklarte at det var komplett sett (dempere + fjører), mer vet jeg ikke enda, dessverre... edit: Pluss TUV papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 tar du alt fra gamle dempere da? buffer og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Jeg aner ikke, for å være ærlig, hehe. Aldri tatt i et senkesett før. Vet ikke om det er noe til hjelp, men følgende sakset jeg ut fra RemiBerg sin tråd: Vanlig senkesett med dempere passer rett i dine orginale fjærbein.Her trenger du ingen innsending eller sveising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Jeg aner ikke, for å være ærlig, hehe. Aldri tatt i et senkesett før. Vet ikke om det er noe til hjelp, men følgende sakset jeg ut fra RemiBerg sin tråd: Vanlig senkesett med dempere passer rett i dine orginale fjærbein.Her trenger du ingen innsending eller sveising. haha, da er vi jommen mæ to . fant ut jeg trenkte en nye deler da jeg skulle montere mitt... bilen står på 3 hjul hos en kompis, venter deler som jeg venter i mårra, jeg trenkte nye tårnlager og gummibuffer. ambefales å skaffe det på forhånd... hadde jeg ikke handla det hadde jeg så sinnsykt handla ditt.. 60mm, og 20mm bak, blir en fet stuk på touring! lykke til med salg, hadde kjøpt disse hadde de vært for 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Åja, ja det er kanskje greit å få kjøpt inn nødvendige deler i forkant ja Takk, og lykke til med 535'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Har lagt til bilde i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Hvorfor ikke bare returnere varene og få igjen pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå