Lagrange Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Jeg har et sett LED pærer i min E92, kjøpt hos GS bildeler. Disse er skuffende svake. Det virker som at passformen kanskje er noe dårlig for en E92, eller at de rett og slett ikke er sterke nok. Vurderer faktisk å gå tilbake til mine orginale gule, men det er litt kræsj med mine xenon lykter. Er det noen av dere som har konkret erfaring med LED-lys til en E92, som gir relativt sterkt lys også på dagtid. Jeg blir med gjevne mellomrom blinket på av bilister når jeg kjører med lysene satt i adaptiv, hvor da kun parklys er på når det er lyst ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lagrange Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 LED avgir hvitt, men ikke sterkere lys enn de ordinære halogen du hadde. Vil du den skal lyse sterker må du se etter et LED kit som har mye høyere w styrke enn de du har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 For å hjelpe deg litt, her er noe ala det du skal ha: http://www.autolights.no/products/h8-an ... tt---2-stk Selv om jeg ike er helt fan av han som driver autolights... Men søk etter det på ebay 12w så skal jeg love deg det er rimeligere enn autolights. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Kan på det sterkeste anbefale Mtech led pærer fra ebay, de lyser sterkt! Regner med de har til e92 også. Men de koster litt da.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 +1 til appleJohn de er meget bra!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gk740ia Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Kjøp 12w led hos ekstralys.no da blir det nok bra. De koster litt men du blir nok fornøyd samt at det er garanti på de. Har 6w led i ringene på min E87 og de er litt i svakeste laget så blir nok 12w led på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lagrange Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Takk for all feedback. Tror jeg går for noen 12W. Noen hundre ekstra er ikke noe problem. E92 er ikke gratis i utgangspunktet, og vil ikke da spare på hundrelappene for å få noe som er halvveis. EDIT: Fikk sett litt på de Mtec LED pærene også. De så ikke dårlig ut de heller. Så en sammenlikning mellom de og de som er solgt på GS. Imponerende. Blir fort vekk vanskelig å velge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå