liffi Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Kjekt å ha hengerfeste på konebilen Knipsa litt i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Så strøken ut i interiør! Og likte de der svarte M felgene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 interiøret er dønn strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 E34 touring er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Da var denne gammle traveren borte, til fordell for litt mer vinter vennlig bil.. Ja, den er ganske lik foruten om smalftont, såsi null rust å noe bedre utstyrt motor/driv messig. Calypsoroot metalic 252 ( som fremdeles er den fineste fargen ) 525ix manuell - rulla rett over 256.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Skulle til å si "awww :(" men men når jeg leste resten nå blæi det næis! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Ikke no aaaaw er i går'n.. 520 blei for daft. Selv for dana, så da sa jeg "greit... Så du vill ha power å mere trekk, da får far finne sekser med firhjulstrekk " Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Ikke no aaaaw er i går'n.. 520 blei for daft. Selv for dana, så da sa jeg "greit... Så du vill ha power å mere trekk, da får far finne sekser med firhjulstrekk " Her har vi rimeren sjæl sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå