spruddel Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Støtter racestuk http://www.racedatasystems.co.uk/blog/wp-content/uploads/2011/12/BMW-s65-GTR-MoTeC.jpg/img] Der har man godt med gummi og litt høyde, blir jo veldig mye mer brukbart. Slipper man å krabbe over alle hindringer i veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Jepp, satser på noe i det høyde-leiet der.. Kanskje liiitt lavere, men fremdeles sånn at det blir brukbart! Skal heves imorgen, så kan ta å legge ut litt bilder. Skal få ordnet skikkelige motorbilder også jeg.. Må få på igjen kjøleviften på motoren. Måtte spaces og skjæres litt i bladene sånn at det ikke går rett i kjøleslangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 E46'en svelger ganske "svære" hjul om man valser så vidt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Jepp, men satser på at jeg beholder 17" denne sesongen iallefall.. Fryktelig lyst på noe 19" til neste sesong da! Time will show.. Liten update: Hevet bil ca 2.5cm bak og 1 cm forann. Stilt litt mer på forspenn, og nå er den så perfekt som jeg får det med billig coilovers.. Fått montert vifte, samt motstand til airbag.. Bestilt Leather healer til Kiwi-interiøret så nå skal dette bli strøkent. Endelig rotet meg til å bestille ramme til spilleren i bilen også.. Dessuten er time for flushing av kasse osv bestilt, samt ny toppdekselpakning og termostathus grunnet en ørliten lekkasje! Ellers kan jeg meddele at bilen fungerer knirkefritt og går som bare det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Høres bra ut Droppet du 318ci merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 318Ci-merke kommer når jeg får litt penger på konto igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Haha. Kjenner igjen den situasjonen! Tøft med sleeper. Er en bekjent her som kjører E36 compact med M3 motor. Delte verksted med ham et par år. Her kommer jeg putlende med 2.0d, så kommer han bak meg med en kjedelig compact. Plutselig hører du et brak, så er han ikke lenger bak deg, men laaangt foran. Kjører faen forbi meg hver gang han ser meg. Hehehe. Mobbehumør. Når du har innkjørt kompressoren får du ta turen til Bergen Vest og kjøre forbi ham igjen. Da blir jeg veldig glad. Spesielt med 318ci merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Digger sleeper jeg.. Haha har faktisk møtt på han flere ganger! Går rimelig friskt den! Skal heller ta turen utover jeg, så får du sitte på en tur! Og er vi heldig møter vi på han og kan kjøre fra han så det synger etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Haha. Kjenner igjen den situasjonen!Tøft med sleeper. Er en bekjent her som kjører E36 compact med M3 motor. Delte verksted med ham et par år. Her kommer jeg putlende med 2.0d, så kommer han bak meg med en kjedelig compact. Plutselig hører du et brak, så er han ikke lenger bak deg, men laaangt foran. Kjører faen forbi meg hver gang han ser meg. Hehehe. Mobbehumør. Når du har innkjørt kompressoren får du ta turen til Bergen Vest og kjøre forbi ham igjen. Da blir jeg veldig glad. Spesielt med 318ci merke tony? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Nei! Tror ikke jeg kjenner noen som heter det! Hehe Så det er flere som kjører sånn altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Nei! Tror ikke jeg kjenner noen som heter det! HeheSå det er flere som kjører sånn altså! ja jeg kjenner en som har 3,2 compakt og en med turbo compakt, samt han som har min gamle e46 330i compakt alle går her i bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Her får du noe annet, men samt noe som ikke skiller seg helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Detta var pent! Hva fanger er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Ja vet! det er m-tech2 med arquay-leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Absolutt noe jeg vurderer nå! Skilte seg ut utenom å være flashy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå