Julianv Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Haha, fy faen gull har ikke noe på en bil å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Nei holde seg til alcantara, skinn eller carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Fikk nå sms om at fargen til interiøret var ankommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Da er det snart på tide å oppdatere med bilder av kiwi'n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Da gleder jeg meg til bilde, spent på det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Jepp, skal se om jeg ikke får kost litt med interiøret idag.. Bilder kommer når jeg føler det er verdt å vise fram.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Skal du beholde høyden slik den er nå eller skal du enda lavere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Den er faktisk FOR lav nå.. Skal opp en liten cm forann.. Har dog ikke bilder fra etter jeg hevet den sist, men kommer kanskje idag vis jeg får tatt noe bilder.. Liker litt "race-stuk" siden jeg faktisk har litt motor å stille opp med.. Hadde jeg hatt en liten motor så kunne den bare vært lav og ubrukelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Tror jeg skal fjerne telefonen i bilen til fordel for koppeholdere.. Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Jeg støtter deg i det at du burde bytte ut telefonen, hvor ofte blir vel det brukt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Samme tenker jeg.. Har jo ikke simkort til den engang.. 150kr inkl frakt for koppholder på bayen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Kjør på Hadde ikke engang vært i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Tommy Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Koppholdere please! Så slipper vi å velte cola boksene utover hele dashbordet denne gangen og! For det var noe griserier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hahahaha koppholdere blir bestilt såklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 har lest litt kjapt gjennom topicen din rååå bil sitter å tenker om jeg å skal kjøpe 330ci har du fått svar på godkjenning av presse fra BT? å er det vanskelig å bytte fra sportstoler til M3 stoler egentlig ? eller bare PnP? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå