Gå til innhold

Julianv's 330ci Manuell ok, CSL+Felger neste

Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke noe å tenke over engang! 330ci er en magisk bil, som fremdeles føles ut som en "eldre" BMW ;)

Har fått diverse svar ja, men holder kortene litt tett mot brystet enda.. :mrgreen:

Er pnp, eneste er at disse er fra en Engelsk M3 så må flytte over litt småplukk samt montere en motstand til sitteputen/airbagen på høyre siden for å slippe airbaglys ;) Samt jeg får ikke memory på førerstolen uten mye arbeid!

Hvordan er bensinforbruket på den egentlig?:)

BEnsinforbruket vil jeg egentlig ikke snakke om.. :D haha

Med ROLIG kjøring - 10 / 12 L per 10 mil

Blandet 15 per 10 mil

Hardkjøring 20++ per 10mil.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forbruket bryr meg ganske lite.. :D sku bare ønske jeg hadde større tank! Kommer knappe 30mil på full tank.. :P

Men forbruket forbedrer seg sakte men sikkert virker det som. Må jo kjøre inn kompressor og alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å tenke over engang! 330ci er en magisk bil, som fremdeles føles ut som en "eldre" BMW ;)

Har fått diverse svar ja, men holder kortene litt tett mot brystet enda.. :mrgreen:

Er pnp, eneste er at disse er fra en Engelsk M3 så må flytte over litt småplukk samt montere en motstand til sitteputen/airbagen på høyre siden for å slippe airbaglys ;) Samt jeg får ikke memory på førerstolen uten mye arbeid!

Blandet 15 per 10 mil

Så hvis jeg hadde kjøpt en bil med sportstoler med eletrisk memory så er det super lett ? ^^

Å syns ikke det var så mye mere din bil brukte enn min E39 528 gjør :P å du har presse i tillegg :P

Må nesten kjøpe en 330 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandet 15 per 10 mil

Så hvis jeg hadde kjøpt en bil med sportstoler med eletrisk memory så er det super lett ? ^^

Å syns ikke det var så mye mere din bil brukte enn min E39 528 gjør :P å du har presse i tillegg :P

Må nesten kjøpe en 330 :)

Sålenge du har elektrisk fra før av passer det rett på, har ikke noe å si om du har memory eller ikke ;)

Vis du ikke har elektrisk må du legge opp pluss og minus, resten ligger der.. :D

Er ikke så ille igrunn, men LITT mye når man har det som bruksbil :roll:

Ligger omtrent likt som m5 det der! Helt overkommelig, men kanskje litt mye som bruksbil? :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Mhm, men er ganske drøyt fra "kun" en 3-liters sekser.. :D Også veier min sikkert litt mindre.. ;)

Men er uten tvil verdt det! Er så gøy å låse den i 2gir, ligge klar på 3500rpm og bare dra på til jeg når sperren på 6800rpm :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automat-kasse på denne ja.. :P Er stor fan av automat siden 90% av tiden sitter jeg i kø og spiser frokost.. :D haha

Er faktisk en helt magisk lyd i 3-literen. Er jo "rak"-rør på 330, med kun en flap i bakpotten som justerer lyden nok til at den er innenfor kravene i EU.. :P

Denne er rustet fast på min, så jeg åpnet den like godt helt opp.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...