Stenbakken Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hvordan er bensinforbruket på den egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Ikke noe å tenke over engang! 330ci er en magisk bil, som fremdeles føles ut som en "eldre" BMW Har fått diverse svar ja, men holder kortene litt tett mot brystet enda.. Er pnp, eneste er at disse er fra en Engelsk M3 så må flytte over litt småplukk samt montere en motstand til sitteputen/airbagen på høyre siden for å slippe airbaglys Samt jeg får ikke memory på førerstolen uten mye arbeid! Hvordan er bensinforbruket på den egentlig? BEnsinforbruket vil jeg egentlig ikke snakke om.. haha Med ROLIG kjøring - 10 / 12 L per 10 mil Blandet 15 per 10 mil Hardkjøring 20++ per 10mil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Får igjen i effekt da ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Ja, forbruket bryr meg ganske lite.. sku bare ønske jeg hadde større tank! Kommer knappe 30mil på full tank.. Men forbruket forbedrer seg sakte men sikkert virker det som. Må jo kjøre inn kompressor og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Ikke noe å tenke over engang! 330ci er en magisk bil, som fremdeles føles ut som en "eldre" BMW Har fått diverse svar ja, men holder kortene litt tett mot brystet enda.. Er pnp, eneste er at disse er fra en Engelsk M3 så må flytte over litt småplukk samt montere en motstand til sitteputen/airbagen på høyre siden for å slippe airbaglys Samt jeg får ikke memory på førerstolen uten mye arbeid! Hvordan er bensinforbruket på den egentlig? BEnsinforbruket vil jeg egentlig ikke snakke om.. haha Med ROLIG kjøring - 10 / 12 L per 10 mil Blandet 15 per 10 mil Hardkjøring 20++ per 10mil.. Så hvis jeg hadde kjøpt en bil med sportstoler med eletrisk memory så er det super lett ? ^^ Å syns ikke det var så mye mere din bil brukte enn min E39 528 gjør å du har presse i tillegg Må nesten kjøpe en 330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Ligger omtrent likt som m5 det der! Helt overkommelig, men kanskje litt mye som bruksbil? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Ikke noe å tenke over engang! 330ci er en magisk bil, som fremdeles føles ut som en "eldre" BMW Har fått diverse svar ja, men holder kortene litt tett mot brystet enda.. Er pnp, eneste er at disse er fra en Engelsk M3 så må flytte over litt småplukk samt montere en motstand til sitteputen/airbagen på høyre siden for å slippe airbaglys Samt jeg får ikke memory på førerstolen uten mye arbeid! Hvordan er bensinforbruket på den egentlig? BEnsinforbruket vil jeg egentlig ikke snakke om.. haha Med ROLIG kjøring - 10 / 12 L per 10 mil Blandet 15 per 10 mil Hardkjøring 20++ per 10mil.. Så hvis jeg hadde kjøpt en bil med sportstoler med eletrisk memory så er det super lett ? ^^ Å syns ikke det var så mye mere din bil brukte enn min E39 528 gjør å du har presse i tillegg Må nesten kjøpe en 330 Sålenge du har elektrisk fra før av passer det rett på, har ikke noe å si om du har memory eller ikke Vis du ikke har elektrisk må du legge opp pluss og minus, resten ligger der.. Er ikke så ille igrunn, men LITT mye når man har det som bruksbil Ligger omtrent likt som m5 det der! Helt overkommelig, men kanskje litt mye som bruksbil? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Mhm, men er ganske drøyt fra "kun" en 3-liters sekser.. Også veier min sikkert litt mindre.. Men er uten tvil verdt det! Er så gøy å låse den i 2gir, ligge klar på 3500rpm og bare dra på til jeg når sperren på 6800rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Automat sa du? Da bruker den jo litt mer isåfall men ja, er gøy med god lyd og litt drag Sent from my iToaster using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Automat-kasse på denne ja.. Er stor fan av automat siden 90% av tiden sitter jeg i kø og spiser frokost.. haha Er faktisk en helt magisk lyd i 3-literen. Er jo "rak"-rør på 330, med kun en flap i bakpotten som justerer lyden nok til at den er innenfor kravene i EU.. Denne er rustet fast på min, så jeg åpnet den like godt helt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 må drikke ikke skrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Hahaha, to glass jæger nede og det er nok for idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hahaha, to glass jæger nede og det er nok for idag.. BLÆ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Skal jo på filmkveld med en frøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Skal jo på filmkveld med en frøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå