wicky124 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Jeg kjører nok fra deg...lett... Men hvor lang tid det tar FØR jeg kjører fra deg er usikkert Men tror den stilen med felger slår an på modball iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Hehe, sånn etter 10 min så kommer du smyyygende forbi.. Det tror jeg og, var tanken bak det også! Må få litt farger på bilen så den skiller seg LITT ut iallefall.. Driver å leker med tanken på åpent filter løsning også, slik at kviningen blir MYE høyere.. Men samtidig så liker jo ikke LMM dette særlig godt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Hadde vært litt forsiktig med slike ting nedover kontinentet...er redd for at noe skal ryke på turen... Er vel på tide å få til no farge-tema på s-klassen også snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Ja det jeg tenker også. Blir spennende å se holdbarheten på bilen.. Hehe ja må få på noe folie i en grell farge så du blir lagt merke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 haha nei as Blir matt hvit folie på bilen og stickerbombing på ene skjermen foran... også senk.. og 20toms felger... og soting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Høres veldig riktig ut.. Spent på å se hvordan det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Bestilte senkesett til s-klassen... kosta meg svimlende 77kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Haha, kan ikke klage på den prisen nei.. Stag eller noe du bytter? Evt koding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Er senkestag...2 foran 1 bak.. noen fordeler med airmatc må man jo ha.. Blir senka 80mm på det laveste foran og 60mm bak.. Men kan heves med bryter i bilen så da blir det 50mm foran og 30mm bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Genialt.. Hadde det bare vært like lett på E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Og nå blir faktisk to av felgene grønne... Bilder kommer plutselig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Hehe, sånn etter 10 min så kommer du smyyygende forbi.. Det tror jeg og, var tanken bak det også! Må få litt farger på bilen så den skiller seg LITT ut iallefall.. Driver å leker med tanken på åpent filter løsning også, slik at kviningen blir MYE høyere.. Men samtidig så liker jo ikke LMM dette særlig godt da.. Har åpent luftfilter fra K&N på min. Tenkte å selge det, stått på kanskje 1000 km. Er ikke noe stress med LMM egentlig. Problemet er når folk vasker filteret, så tar de på enten for lite eller for mye olje, som gjør at det enten blir for mye dritt som kommer inn eller olje som legger seg på LMM. Gjør du det riktig, så er det ikke noe fare Grunnen til at jeg vil bytte er at jeg heller vil ha tilbake til originalt og er ikke så opptatt av innsugslyden, selv om det er litt tøft også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Kanskje jeg får ta å kjøpe ditt vis du skal selge.. Eneste grunnen til at jeg vil ha det er pga da framhever jeg kompressorkvinet MANGE hakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Lite som skjer her for tiden desverre.. Tom for motivasjon igrunn. Felglakkeringen gikk ikke etter planen, så må til med ny lakk der.. Ellers er igrunn kun planene soting av ruter og sort tak, samt åpent luftfilter (Ja vet dette ikke er helt bra, men vil ha mer kvining.. ) Noen tips til veldig slitte skinnseter forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Idag fikk vognen litt etterlengtet service.. Skiftet toppdekselpakning og termostathus.. Så nå er motor tett og fin, alt er bare velstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå