Gå til innhold

Julianv's 330ci Manuell ok, CSL+Felger neste

Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, sånn etter 10 min så kommer du smyyygende forbi.. ;)

Det tror jeg og, var tanken bak det også! Må få litt farger på bilen så den skiller seg LITT ut iallefall.. :D

Driver å leker med tanken på åpent filter løsning også, slik at kviningen blir MYE høyere.. :cool:

Men samtidig så liker jo ikke LMM dette særlig godt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn etter 10 min så kommer du smyyygende forbi.. ;)

Det tror jeg og, var tanken bak det også! Må få litt farger på bilen så den skiller seg LITT ut iallefall.. :D

Driver å leker med tanken på åpent filter løsning også, slik at kviningen blir MYE høyere.. :cool:

Men samtidig så liker jo ikke LMM dette særlig godt da..

Har åpent luftfilter fra K&N på min. Tenkte å selge det, stått på kanskje 1000 km. Er ikke noe stress med LMM egentlig. Problemet er når folk vasker filteret, så tar de på enten for lite eller for mye olje, som gjør at det enten blir for mye dritt som kommer inn eller olje som legger seg på LMM. Gjør du det riktig, så er det ikke noe fare :) Grunnen til at jeg vil bytte er at jeg heller vil ha tilbake til originalt og er ikke så opptatt av innsugslyden, selv om det er litt tøft også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lite som skjer her for tiden desverre.. Tom for motivasjon igrunn.

Felglakkeringen gikk ikke etter planen, så må til med ny lakk der.. ;)

Ellers er igrunn kun planene soting av ruter og sort tak, samt åpent luftfilter (Ja vet dette ikke er helt bra, men vil ha mer kvining.. :cool: )

Noen tips til veldig slitte skinnseter forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...