Gå til innhold

Julianv's 330ci Manuell ok, CSL+Felger neste


Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Liten update..

Motoren er i og kun siste montering gjenstår.. Fikk oppstart nå på onsdag så alt virker! Litt mye lyd uten manifolder da vel og merke.. :roll:

Ellers står nå bilen utenfor på jobben og venter på bedre tider. Kan se ut som den får nye framskjermer og sideskjørt før evt salg. Ene sideskjørtet har vært litt skadet fra før jeg kjøpte den, greit å få alt på stell til ny eier.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen startet og kjørt ut av verkstedet for egen maskin.. :cool:

Mangler kun å montere frontboksen og fanger igjen så er den ferdig!

Gleder meg til å bli ferdig med bilen og få den solgt.. Litt trist dog siden den begynner å bli veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen hatt sin første tur i friskt og vått Bergensvær.. :) Alt funker som det skal uten en eneste ulyd. Har feilkode på tankutluftning så det må sees på, også knirker det fra rattstamme. I bunn og grunn veldig fornøyd selv om det tok laaang tid å skifte!

 

Nå skal den få masse pleie etter å ha stått alene i mange måneder.. :lol:

Full "detailing" med gode 3M- og Swisswaxprodukter utvendig og innvendig kommende helg.. Så blir den lagt ut på finn for en hyggelig pris.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Stemmer det.

Har tenkt på det lenge, men giddet ikke bry moderatorer med det. Hehe.

Synes det var veldig morsomt for 5 år siden, men det er greit å bli tatt seriøst når man hjelper nye brukere o.l. :)

Ikke at jeg har hatt problemer med det forrige nicket,

Bare noe jeg innbiller meg.

Pluss at jeg heter thundercoil på dcn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med salg, godteklumpen min :)

Haha, takk for det kjære :)

 

Litt småupdates:

- Fikset servolekkasje (var bare ikke skrudd skikkelig fast på pumpen :roll: )

- Fikset ulyd ved svinging av ratt (Oljerør til girkassen lå litt skjevt så de tok borti rattstamme-krysset nede)

- Fjernet stickers (FAEN for et møkka-arbeid!!)

-Påbegynt fjerning av Plastidip (ENDA verre arbeid!)

 

Nå er det kun å ta av rattet og sitte det bent på igjen + finne ut hvorfor lambda2 etter kat gir meg feilkoder på fet blanding.. 

 

Any clues? Kan være luftmengdemåler igjen, samme feilkode som lå inne sist og bilen oppfører seg helt likt.. hmm..

Noen som kan låne meg en LMM fra 330? Evt som er litt dyktigere enn meg på feilsøking? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...