Thundercoil Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Nå er den skitten da xD Høyttrykkspyleren røk for en måneder siden. O.o Men kan sikkert stikke innom om det blir noe av Bare til å gi en lyd om det blir aktuelt. Får vel ta med meg kameraet også, eldgamle skiten. Hehehe. Men dere hører nok når jeg kommer. Klink og klirr fra løse håndbremsdeler inni bremseskiven, klakk og klunk pga gåene bakdempere++. Hehehe. Og ikke minst skraping fra starteren. Litt pinlig å kjøre den nå. Og så glemte jeg piping fra bakbremsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Haha min er ikke stort bedre! Hadde vært kjekt Gir en lyd jeg! Har med et billig speilrefleks, men tar gjerne med du og. Jeg er ubrukelig til å ta bilder.. No worries, min klunker og knirke og piper også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Men skål, da! Får klunke de sammen. Jeg er flinkere til å redigere bildene fine, enn til å ta fine i utgangspunktet. Hehehe. Blir sånn når displayet på kameraet suger. Klarer ikke se om jeg traff med fokus osv. Derfor må jeg ta 100 bilder, og så er jeg kanskje fornøyd med 6-8 og redigerer dem. Har lyst å investere i canon eos 7D, men det er heftig nedprioritet for øyeblikket. Pen bil først (og rask) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Skål for den ja haha Det høres bra ut! Kan ta bilder jeg, så kan du få redigere litt så jeg har noe pene bilder til salgannonsen. Nummer er lagret forresten Du og ja? Har så lyst på skikkelig kamera, men nå står gjelden på første prioritering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Kommer for salg neste uke: 155k! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Det var en (kanskje litt for) pen sum! Får håpe det setter fart på salget da. Kjipt hvis du mister Audien, om det er den du egentlig har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ja jeg vil tro det er veldig rimelig! Blir den neste billigste på finn, men fremdeles den med lavest km og kun 2 eiers med fullt servicehefte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Nye planer: - Shadowline-lister (Halvveis ferdig montert) - Sort taktrekk (Ligger klar til montering) - 19" CSL-replika som snilleste Thundercunt har gitt meg.. Må pusses litt opp grunnet noen små kantkjøring-skader - Lakkere krom-lister på dørene samt skifte til håndtak i bilens farge (påbegynt) Såå nå blir det mye sorte detaljer, ingen krom, større felger med litt strekk og så lav som det går uten at det blir ubrukelig.. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Bare hyggelig det Men vi mistet verkstedet til fordel for bybanen, så må være helt ute ila uken. Så hadde vært flott om du hadde tid en dag vet ikke helt hvor min far legger de, men antar det er på det andre lokalet (som jeg ikke har vært på før). Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Hva skjedde med de fargerike felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 De lilla? De er nå sølv og blir vinterfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Jeg hadde kjørt på med lilla på vintern også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Hehe var plastidip og den var halveis falmet av etter Modball.. Har vurdert oransje.. kledde mercen din godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 ja...men nå blir det litt teit med oransje 16toms... så jeg bare spraya dem sorte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Hehehehe. Mine gikk til helvete mtp fargeplaner, så sprayet de bare sorte, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå