Gå til innhold

Julianv's 330ci Manuell ok, CSL+Felger neste


Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er den skitten da xD Høyttrykkspyleren røk for en måneder siden. O.o

Men kan sikkert stikke innom om det blir noe av :)

 

Bare til å gi en lyd om det blir aktuelt.

 

Får vel ta med meg kameraet også, eldgamle skiten. Hehehe.

Men dere hører nok når jeg kommer. Klink og klirr fra løse håndbremsdeler inni bremseskiven, klakk og klunk pga gåene bakdempere++. Hehehe. Og ikke minst skraping fra starteren. Litt pinlig å kjøre den nå. Og så glemte jeg piping fra bakbremsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skål, da! Får klunke de sammen. :)

 

Jeg er flinkere til å redigere bildene fine, enn til å ta fine i utgangspunktet. Hehehe.

Blir sånn når displayet på kameraet suger. Klarer ikke se om jeg traff med fokus osv. Derfor må jeg ta 100 bilder, og så er jeg kanskje fornøyd med 6-8 og redigerer dem.

 

Har lyst å investere i canon eos 7D, men det er heftig nedprioritet for øyeblikket. Pen bil først :) (og rask)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skål for den ja :) haha

 

Det høres bra ut! Kan ta bilder jeg, så kan du få redigere litt så jeg har noe pene bilder til salgannonsen.

 

Nummer er lagret forresten ;)

 

Du og ja? Har så lyst på skikkelig kamera, men nå står gjelden på første prioritering.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nye planer:

- Shadowline-lister (Halvveis ferdig montert)

- Sort taktrekk (Ligger klar til montering)

- 19" CSL-replika som snilleste Thundercunt har gitt meg.. :cool: Må pusses litt opp grunnet noen små kantkjøring-skader

- Lakkere krom-lister på dørene samt skifte til håndtak i bilens farge (påbegynt)

 

Såå nå blir det mye sorte detaljer, ingen krom, større felger med litt strekk og så lav som det går uten at det blir ubrukelig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig det :) Men vi mistet verkstedet til fordel for bybanen, så må være helt ute ila uken.

Så hadde vært flott om du hadde tid en dag :) vet ikke helt hvor min far legger de, men antar det er på det andre lokalet (som jeg ikke har vært på før). Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...