sv90 Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Hey og takk for det å? Hvor mye vil du ha? kan sponse deg med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Det var nå alt for hyggelig Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Det var nå alt for hyggelig Tusen takk Null stress vet ikke om du har nummeret mitt ? Kan bare hente de når du gidder de ligger i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Hva kostet de felgene deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Det vil jeg ikke si, men var en del billigere enn 55tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 330'en oppe å går igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Tommy Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 WIIIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 HJELP! viewtopic.php?f=1&t=239445 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Da har jeg bestilt en haug med nye deler! -Nye Facelift LED-baklamper - Gule angel eyes (JA jeg elsker å skille meg litt ut) - nye BMW-merker foran og bak ( mine er litt flasset, så det kan vi ikke han noe av) - Diagnose-apparat til bmw - Leather healer fra Swisswax for å få farget opp der det mangler litt farge på setene - Alle deler jeg trenger for å ta storservice på bilen - Folie til grøftere er under bestilling (blir gule..) - Plastidip til all krom rundt vinduer osv, lister på siden av bilen skal bli pusset ned og lakkeres i bilens farge Så har vi litt planer framover: - Coilovers til våres - 19" BBS LM felger, sikkert replika desverre. Evt blir det VMR-felger - Leppe under fanger front, samt lippe på bakluke - Lakkere "deksel" inne i frontlykter for å få en form for shadowline uten å bruke 4000kr. - Sote ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Dårlig med respons her inne, men bilen skal nå til sandven på tirsdag for videre feilsøking på ladeproblemet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert90 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Gratulerer med fin bil. Er det du som kjører opp å ned florvaag i ny og ne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Takk for det Nei tror ikke det er meg Holder til i åsane jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Lite interresse her eller? Masse nytt er kommet. Blir montert litt og litt Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Tja, nye felger er kjøpt. 17x8.5 ACS Type 2 Flotte konkave felger med 5-serie innpress og lite gummi må vel duge mtp at bilen skal bli laav til våren! Coilovers er forøvrig også bestilt! Ellers er deksler inne i lykter plastidippet sort, og sorte frontblinkers er bestilt. Tenker å bestille folie til krommen og få lakkert håndtak og sidelister i bilens farge. Krom-skiltholder er kastet! hehe Ellers så blir det bestilt cat-killers for å hente ut litt effekt av den ellers så nedstrupte B30'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 17" ja. Da må du laaaaaangt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå