wicky124 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 145kr kan by deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Haha du er nå morsom Kom med 130k så kan du tjene mye penger. Få noen til å skru ferdig og kode om. Vips 160-170k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Njaah...avkastningen i prosent er dessverre ikke stor nok til at jeg kan satse på en slik bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Da er diff på vei også tydeligvis Skal bli godt å slippe 3k rpm i 95.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Det er det dummeste jeg har hørt! Black sails sluttet etter kun 8 episoder og neste kommer i 2015. Haha. Sorry Håper den passer da! Blir nok litt mer behagelig å kjøre med, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Seriøst? Jeg som sitter å venter i spenning på neste.. Blæh Den skal passe, kommer fra en 330i og har samme delenr på Realoem som min har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Da så! Ja, det er vel en stor diff og en mindre. Hipp som happ hvilken årsmodell de er montert på, om jeg har forstått det riktig. Jepp, sjekk på imdb. Jeg forventet hvert fall 2-4 episoder til. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Stemmer nok det ja. Såvidt jeg vet går 330-diff kun på 330-mellomaksling. Så safer med å kjøpe fra en 330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Høres greit ut det Hva skjer med dørhåndtakene dine, da? Hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Nei, der skjer det ikke mye Fikk jo tak i to dører i sort. Men de hadde annen type mekanisme (dro håndtaket oppover?) mens mine dras utover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Er ikke facelift-dører da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Mine også dras oppover, på skrått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Hm, mine dras rett ut. Sikkert noe leven å bygge om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Hvordan diff har du og hvordan har du kjøpt? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Har kjøpt en 330 manuell-diff 2.93 utveksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå