Julianv Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Kan legge ut tre kjappe bilder av skitten bil med feil høyde, bare sånn at det faktisk er noen bilder i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Lewkin gewd Må gå på bildate med meg, så skal vi fikse noen bilder til trådene Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Høres ut som en plan Må bare få den skrubbet og ren før vi begir oss ut på bilder med bedre kamera enn på mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Har lightroom, så de trenger ikke være heeelt ren.hehehe Freakshow og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Så clean den bilen var? sistgang jeg så bilde av den hadde den lilla felger og var full av stickers får slenge meg på tordenbolten og skrive lewkin gewd ))) Julianv og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Haha, ja er clean nå Og clean skal den forbli! Lav og strøken.. Tzunami reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hvordan stylin skal du ha på bilen? Eller blir det samme som er på den nå? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Han sa han skulle ha en av disse: Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Han sa han skulle ha en av disse: {style_image_url}/attachicon.gif nightmare33.jpg {style_image_url}/attachicon.gif e30_346_e60.jpg Jammen det så jo dritbra ut xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Heller veldig mot det første som Thundercunt linker til her, men litt usikker da jeg virkelig har falt for lippen på nr to.. hmmm.. Neida, blir nok CSL-fanger framme iallefall Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Liten update: Igår gikk jeg løs på oljefilterhus-pakningen som har lekket en god del siste måneden. Hadde lest et par guider i forkant og funnet ut at verksteder pleier å ta betalt for ca 4timer. Tenkte at dette her kom til å ta lang tid og skape mye hat.. Neida, etter kun 55min var alt demontert og montert igjen. Og dette inkluderte en pause med cola og snus Så da hadde jeg plutselig et hav av tid til andre ting.. Fikk endelig bukt med eksoslekkasjen min! Dobbel-pakning og masse eksospasta gjorde susen. Alle gode ting er tre som de sier. Siste ting som ble fikset igår var den forferdelig irriterende knirkingen fra rattstammen. Skrudde løs ledd nede og kontrollerte øvre ledd. Hmm ingen tegn på noe gale. Smurte opp for sikkerhetsskyld. Nei ingen hjelp.. Så tok jeg en titt under ratt-dekselet. Der var det en form for skive som har noe med justeringen av rattet å gjøre som bare hang og slang. Fant ut hvor den skulle og satt den på plass. YAY! Ingen mer knirking Ellers fikk bilen et olje- og filter-skift selv om det kanskje ikke er helt nødvendig. 4k siden motorbytte, men tenkte at siden den motoren hadde stått noen år så var det like greit å bare flushe igjennom og få på ny olje. Nå blir det bare kos framover håper jeg, skal til å skifte lykteglass neste uke samt forhåpentligvis få lagt opp alt styret etter manuell-ombyggingen. Det har jo alltid kommet noe dill i veien når jeg har planlagt å gjøre det. Over og ut, for denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Høres bra ut godt det ikke var verre! Men snus? Sprakk du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Ja det var en lettelse at det gikk så fort og fint Tok på litt ekstra flytende pakning bare for å være heeelt sikker. haha Ja Gir opp snart.. Det er jo søren meg ikke mulig å slutte med faenskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Det er i det minste en deilig faenskap Men det nytter sikkert ikke å slutte av økonomiske grunner. haha. Må vel ønske det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå