Julianv Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Ja den fant jeg også Men ifølge det store internet er de for store for replica fangeren Takk! Virker linken nå? EDIT: Faen nå ble den jo rosa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 den virker iallefall ja haha men ville nok valgt en annen farge Du får lakke svart helt innerst i hullet, og legge på en netting eller noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Sitter å tenker på å lakke det sort ja. Evt få til en sånn trakt som mange bruker på E39? Kanskje jeg kan modifisere en bassport til å passe fint der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Mange bruker bassport ja, lurer på det på m5'n, så jeg får nok luft til pressa... Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Skal du montere basskasse i fangern!? Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Ja, har du ikke skjønt at det er det kule nå om dagen? :headbang: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Det var wicky som oppfant CSL fangeren. Egentlig er hullet en kebabholder. Mattae, Tzunami og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 ka e det no du har begynt med J? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 hahahaha kebabstol hadde jeg på E32 frontfangern Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Får prøve meg på bassport da, evt bare lakkere inni der med plastidip Er bare igang med en CSL-fanger Sv90 hehe. Forandring fryder sier de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 heheh såpass ja det må vel bli bra det da blir fort kjedelig om man ikke forandrer på ting skulle hatt oss en skikkelig foto dag jeg vet om noen kule locations Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Ja satser nå på det Det må vi få til! Så får vi ta med oss Thundercunt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Haha. Cunt'n er alltid med på sprell Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Good good! Bilder kommer imorgen forresten. Cunt'n har allerede fått en smakebit på snap. Glemte helt å ta vanlig bilde.. typisk meg Ble veldig bra iallefall, satt NESTEN som et skudd. Litt glippe venstre framme mot framskjerm, men sånn er det rett og slett bare med replica-fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Blei veldig bra med csl fangeren Flott stykke bil Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå