Thundercoil Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Gjør nok ingenting Du som blir mest plaget av det. Hehe Men ja, det så veldig kledelig ut Den nye snap er helt på trynet, så jeg får ikke åpnet bilde igjen og ta screenshot. Så de får bare vente til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Du kan bare åpne en snap 2 ganger på 24timer... Men skal du spille av en snap på nytt må dette gjøres UTEN å gå ut av appen.... "Må åpnes der og da" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Jeg har snapsave jeg så kan se hvor lenge jeg vil og lagre når jeg vil Hihi. Meget greit.. Men sendte jo såklart ikke til meg selv.. Dog tok jeg et par kjappe bilder imorges rublings, wicky124 og sv90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 meget oppegående Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hva er de hullene i fanger-hullet til? De var meget synlige.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Hahaha du altså Wicky.. Takk for det Sv90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 du som har mye tid på jobben kan jo lage en tråd om min bil da hahahh jeg har tenkt på og lage en stud men blir liksom aldri til noe mer planer med bilen da? klar for å ta noen bilder i løp av helgen kansje ? eller er det fylla ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Likte ny fangeren! Sent from my iPhone using Tapatalk Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Haha, burde nesten gjort det for deg, så treg som du er Ikke noe store planer for tiden, fikse alle barnesykdommene etter manuell-bygget Ellers så skal den få ny diff neste onsdag vis jeg orker å begynne på det. Mye styr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hehe såpass Vanlig orginal diff eller LSD? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Skam fet med ny fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Blir nok vanlig, men med korrekt utveksling. Litt lei av å gire hele tiden Takk for det, Rublings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hehe ser den Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Liten update: Onsdag blir bilen levert på verksted for skifte av diff og foringer Får så gode priser for tiden at jeg faktisk ikke gidder å begynne på det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Bytte til manuell diff? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå