Julianv Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Haha Finn en fin en da, maks 60k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Du kan prøve min nå i helgen i bergen... får dem til 60k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Hadde jeg hatt lappen skulle jeg gjerne prøvd Men kan sitte på en tur da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Har du ikke lov å kjøre hvis du klasker en "L" bakpå og wicky er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Nei har ikke lov å sitte på førersiden av en bil stillestående omtrent Full sperre for alt av motoriserte kjøretøy fram til tiden er omme.. Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Har en kamerat som mistet lappen, omtrent samtidig som deg. Han også kjørte forbi, og lå 1 km/t over grensen, for å miste lappen (men i 50-sone.) Uansett..Han godtok ikke på stedet. Han også hadde to prikker fra før. Han ble kontaktet av p.juristen for et par dager siden og da tilbydte de 3 mnd beslag og 8k i bot, dersom han godtok. Det gjorde han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Jeg var så lur å godtok på stedet jeg De hadde tatt lappen uansett så. Synd jeg ikke får sånne dealer.. Tror ikke de liker meg.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Jeg slapp jo unna ganske godt når jeg ble stoppet uten lappen på sykkel...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Haha, men det er vel fordi du er så mafia og skummel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Satan for noe dritt! Akkurat som meg det der. Forbikjøring og alt. Jaja, tiden går heldigvis fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Ja, maks uflaks kalles det vel.. Heldigvis, under 4 mnd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Neste års tur http://www.theadventurists.com/mongol-rally/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Haha hadde vært så rått.. Neste år ser det ut som det blir Bergen - Afrika.. TopGear-style! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Nice! I hva da? Bil ned og fly hjem igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Går sammen to og to, 5k hver til bil, altså 10k makspris, og kjøper det man får tak i. Så er det bare tut og kjør til Spania og ferge over til Afrika. Så 2-3 dager der og opp igjen. Det er kun bonus om bilen kommer tilbake til Norge Modifikasjoner i forkant er lov, men på budsjett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå