Stenbakken Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Hallo Vil tro dette er et av de rareste "tekniske" spørsmålene som har vært her... Men får man plass til et Panser til en E46 sedan i en E46 sedan?? Må nesten vite det 100% Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og brukernavn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Tenker Du da et panser INNI bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Tenker Du da et panser INNI bilen? Ja Vurderer og hente meg nytt, og hadde vært greit om jeg faktisk hadde hatt sjangs til og få det med meg INNE i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 ingen? Tenkte og hente det idag, men er 2 timer en vei og hadde vært leit med en bomtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Det tviler jeg nesten på. Jeg fikk akkurat plass til et Rover 75 panser i Blazeren, og da med baksetene nede samt at panseret hadde ca. 4mm å gå på fra "vegg til vegg". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Der tror jeg du skal slite litt ja. Jeg fikk ikke ut taktrekket av min E46 sedan en gang. Og det er vel ca like bredt som et panser. Nei du får slenge på takbøyler og legge det oppå taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Fint at vi er enige med at det da ikke går men greit og høre, haha Få se om jeg ikke får lånt en transporter eller henger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Det går ikke nei! Hehehe. MEN, du klarer å få 2 forstoler stablet i baksetet Så da vet du det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Alltid fint og vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Eller ca. 16 kvadrat med laminatesker i baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Demonter nåværende panser, kjør for å hente nytt panser, monter nytt panser, kjør hjem igjen! Problem solved! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Burde lage nytt emne "Hva får man plass til i en bmw?" Demonter nåværende panser, kjør for å hente nytt panser, monter nytt panser, kjør hjem igjen!Problem solved! Vurdert det å Men gidder ikke kjøre 2,5 time uten panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå