Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ta en kjøretur med Bmw`n, men måtte fløtte mercedesen min som sto forran, tenningslåsen var treg, så jeg brukte makt. Det resulterte med en knekt nøkkel inni tenningslåsen! prøve å lirke den ut, men klarte faen meg å dytte den lengre inn:(

Finnes det en snar løsning for å starte den? evt skrutrekker osv? dette gjelder en w201 83 mod mercedes, skriver det i dette forumet da den sperrer inn min kjære bmw!!

takker for alle tips som kommer! det haster også litt!

Skrevet

Nesten hele, men sku pirke den ut, å da forsvant den lengre inn, så får nesten reserve nøkkelen helt inn, står igjen 5mm, dont know what to do :P

Skrevet

skjedde på min e30 dette. Brukte 2 tynne fjærer som jeg bøyde til. Finn 2 tynne fjærer å press dem mot hver side av nøkkelen (altså bredden). Når nøkkelen begynner å komme seg ut så tar du fjærene på øversiden og undersiden av nøkkelen. Hvis den er knekt slik at låsen står ute i fri, så må du presse den inn imens du drar ut nøkkelen. Du klarer ikke dette med en magnet, har prøvd mange forskjellige.

Husk også å ha tenningen slik at nøkkelen kan gå ut, altså ikke tenning på :)

Skrevet

problemet er at jeg ikke lenge kan se nøkkelbiten, den forsvant inne i låsen, hulle er lengre en selve nøkkelen, wied stuff, så tror jeg må bryte opp tenninga, kan dette la seg gjøre? må uansett ha ny tenningslås. funker det å ta et skrujærn å hammer, å dundre løs?

Skrevet

Ettersom det er treghet der så må nok uansett tenningslåsen ut, trolig også byttes, så bare start nedplukking vil jeg tro.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...