thommas88 Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Bør man koble fra batteri når man skal ta ut setene ? Hørt eller fått for meg at det kan være risiko å koble det ut med batteri koblet til pga airbag.
D.Toft Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 jeg har demontert i min e39 uten å kople av. gikk fint det
jojr Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Koble av batteriet du, så slipper du å få tull etterpå, sånn som at Airbag lampa lyser konstant f.eks. Uansett lurt når du skal holde på med slike ting, og er jo ikke store jobben å finne frem en fastnøkkel å skru av
Lars89 Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Airbaglampa vil lyse hvis du ikke kobler av batteriet. Dette VET jeg da jeg har prøvd.
Alpejohn Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Airbaglampa vil lyse hvis du ikke kobler av batteriet. Dette VET jeg da jeg har prøvd. Med mindre der er mer en 1 kontakt på førersete; så koblet jeg av denne kontakten i fremkant med batteri på, da jeg koblet til igjen og startet var der ingen lampe. Slår du på tenning mens kontakten er ute, da vil lampa lyse. Men koble fra batteriet for sikkerhetsskyld, så slipper du noe styr..
bjalle Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Sitter jo også en kruttladning på beltestrammeren så batteriet bør kobles vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå