pure_stig Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Ny mann med "ny" bil ! Savnet etter å kjøre tysk bil ble for stor etter å ha prøvd å være fornuftig noen mndr.... Har tidligere hatt VAG. (Audi 80,Audi A3, Audi A4, Audi tt,Vw Touran) Solgte min Vw Touran for å kjøpe meg ny motorsykkel siden samboern skulle handle ny bil. Bestemte da at jeg skulle bruke hennes eksbil. En 1994 modell Mitsubishi Lancer 1.3 og heller la være å bruke så mye penger på bil. (bra tankegang da! ) Motorsykkel ble kjøpt. Knall sykkel! Krefter i massevis, og lettkjørt som jeg aldri før har vært borti. 2008 Suzuki Gsxr 750. Men så var det denne bilinteressen da som lå i bakhodet... Etter å ha havnet bak x antall bobiler opp til trøndelag i sommer så fikk jeg nok. Denne gamle shitbilen gidder jeg ikke lenger. Den ser ikke ut om det så er stupende mørkt ute, og går som en bøtte full av ... ja.. you know.. Begynte å tråle både autodb og finn.no , men var liksom ikke noe som falt HELT i smak. Jeg er kresen både på utseende og rust osv osv selv om jeg nå var ute etter en litt eldre og billigere bil. Og nå begynner jeg faktisk å bli litt lei av vw og audi. Etter å ha sittet noen dager så fant jeg endelig en annonse av en bil jeg likte utseende på, som jeg da har vært og hentet idag. Så nå har jeg for aller første gang i mitt gamle liv blitt eier av en Bmw. Dere som har fulgt med litt her på forumet innen E46 bilene har sikkert sett denne før. Det er snakk om gamlebilen til ///Kristian. Strøken bil med tanke på at dette er en bil som er registrert sent i 1998. 323ia. Deilig å kjøre automat igjen! (hadde dsg i touran) Bilder forteller mer enn tusen ord. (dessverre ikke tatt noen bilder selv enda men det kommer) Planene mine for bilen? Tja, har egentlig ingen STORE planer. Sommern er straks over så det skjer nok ikke mye på denne siden av nyttår. Vurderer CSL bakluke og justerbart senkesett. Ellers blir det polering og shining for å holde denne bilen like bra som den er idag. (Har fortsatt den gamle lancern jeg har tenkt å bruke mest i vinter...) Så da har jeg herved sparket igang min Bmw epoke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Gratulerer med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Velkommen til forumet og gratulerer med nydelig bil! Spent på nye bilder CSL luke, senk og gunmetal folie på lykter hadde kledd denne bilen noe inni granskauen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Velkommen til forumet og gratulerer med nydelig bil! Spent på nye bilder CSL luke, senk og gunmetal folie på lykter hadde kledd denne bilen noe inni granskauen + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Grattis med flott bil! fulgte med på gamletråden, så får vel følge med her også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Der kom det en tråd, ja! Her kommer jeg til å følge veldig godt med, Stig. Justerbart er jeg veldig enig i, det blir gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Takk takk alle sammen! Veldig fornøyd med bilen, men syns den sporer og stikker veldig. Det har vel mye med brede dekk å gjøre. Kanskje det hjelper å gå ned litt på bredden foran? Ikke noe godt å kjøre med rundt her. Dette er som sagt min aller første bmw, så det kommer nok mange dumme spm her etterhvert Velkommen til forumet og gratulerer med nydelig bil! Spent på nye bilder CSL luke, senk og gunmetal folie på lykter hadde kledd denne bilen noe inni granskauen Gunmetal folie? Gunsmoke folie fra Lamin-x du tenker på? Har hatt det på tidligere biler, og det egner seg svært dårlig om man har tenkt å se noe som helst på kvelden Jeg syns bilen er mer clean og pen uten noe som helst på lyktene, og uten noe som helst merker. Men CSL bakluke blir det nok kanskje. Justerbart senkesett blir kjøpt i vinter tenker jeg. Vurderer også å handle meg en liten og nett sub for å få litt mer bass i bilen. Noen som har noe tips til noe som ikke tar altfor mye plass i bagasjen? Eller noen lure løsninger? Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Jammen er denne bilen tørst på bensin! savner dieselforbruket på 0,5 allerede Noen som har noe senkesett å anbefale til disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 CSL bakluke - Carbon? eller i bilens farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Bilens farge mener jeg hvertfall Gratulerer med MEGET velholdt og pen E46! Kikka på denna noen ganger live, og den ser meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Bilens farge mener jeg hvertfall Gratulerer med MEGET velholdt og pen E46! Kikka på denna noen ganger live, og den ser meget bra ut Takk for det ! Ja bilen virker veldig bra så langt hvertfall. Blir nok til at jeg tar CSL luka i bilens farge tenker jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Bare noen kjappe mobilbilder. Skal ta med meg speilreflekskamera og ta noen bedre bilder en dag.. Er på nippet til å bestille meg justerbart nå, og montere det. Men jeg får vel vente til våren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Fin bil du har fått deg! Jeg har CSL luke til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Gratulerer med skikkelig bil! Blir spennende å følge med på hva som skjer videre med "babyen" til Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Fin bil du har fått deg! Jeg har CSL luke til deg! Takk takk! Du har det ja Gratulerer med skikkelig bil! Blir spennende å følge med på hva som skjer videre med "babyen" til Kristian Takk for det. Har mange drømmer, men man får se hva jeg kommer til å gjennomføre. -justerbart senkesett -csl bakluke -facelift panser -bygge om til m3 bakpart (selv om jeg liker eisenmann) Man får se litt hva som blir gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå