daners Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Ser ut som det må bli mediabridge då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Duo mangler vel blåtann også? Du finner alle forskjellene på hjemmesidene til Dice (Eller Audiovox, som det nå heter) http://audiovox.diceelectronics.com/med ... e-info-avx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenskogas Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Jepp. Jeg prøvde å skrive det, jeg formulerte meg klønete Viktigste funksjoner DUO: * AUX * USB * Kan spille av mp3 fra minnepenn * Ipod/Iphone støtte via USB * IR med mulighet for fjernkontroll * Mulighet til å styre telefonen via rattets funksjonsknapper (volum, neste, forrige) Mediabridge: * AUX * USB * Kan spille av mp3 fra minnepenn * Ipod/Iphone støtte via USB * Bluetooth * Mulighet til å styre telefonen via rattets funksjonsknapper (volum, neste, forrige, ta telefonen, trigge talekontroll/Siri) * Mikrofon * Handsfree Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Jeg har en Dice Duo 100 i min E39 med DSP og 4:3 navigasjon og jeg styrer iphonen med knappene på rattet, dvs skifte sang opp/ned og styre volum opp/ned både ipod og Spotify + Livio Radio app støttes og viser sangtittel og artist i Navi-skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenskogas Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Ok, jeg oppdaterte dette i posten min over nå. Var ikke klar over dette på DUOen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Må si jeg er veldig fornøyd med Dice+Iphone løsningen, stort løft i lydkvalitet i forhold til FM radio eller CD-magasinet som jeg fjerna. Hvis jeg f.eks starter NRK P3 sin app på telefonen for så å skifte mellom P3 på FM og P3 på Iphone så er det veldig stor forskjell på lydkvaliteten og ikke minst er det endel høyere lydnivå på Iphone. Hører aldri på FM lenger, det går kun i radio apps. der er jo også utvalget uendelig stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Er du ikke nødt til å kjøre midt i sentrum for å bruke radioapper da? Ser for meg at uti skogen hvor jeg bor hadde det blitt dårlige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Får vel bestille då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Er du ikke nødt til å kjøre midt i sentrum for å bruke radioapper da? Ser for meg at uti skogen hvor jeg bor hadde det blitt dårlige greier. Nei det fungerer faktisk både her og der. Det er selvsagt en fordel med 3G dekning men det fungerer med ei god Edge dekning også. Ser når dekninga faller under ca -95 dBm med Edgde dekning så blir det endel hakking og bufring men det er faktisk overraskende mange steder det fungerer. For å få frem dekninga i dBm på Iphone trykk *3001#12345#* + ring så går telefonen over i fieldtest mode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik O Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Jeg har MB 1500 med docking i bilen og er stort sett fornøyd, men jeg opplever at den er veldig ustabil på blåtann. Av og til kobler den seg opp, andre ganger kobler den seg opp i bilen, men ingen lyd osv.. Er det noen innstillinger som kan gjøres, eller er det flere som har opplevd dette ? (E38 2000mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Har aldri testet bluetoothen på Dicen, men på Pioneerspilleren jeg hadde tidliger, med BT, hadde jeg tilsvarende problemer som det du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenskogas Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Jeg har MB 1500 med docking i bilen og er stort sett fornøyd, men jeg opplever at den er veldig ustabil på blåtann. Av og til kobler den seg opp, andre ganger kobler den seg opp i bilen, men ingen lyd osv.. Er det noen innstillinger som kan gjøres, eller er det flere som har opplevd dette ?(E38 2000mod) Hvilken telefon har du? Og er det lenge siden du oppgraderte firmware på MB1500'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 hvordan finner eg ut om eg har dsp eller ikke? OG alle mediabridgene eg har funnet passer kun til 16:9 navi... eg har bare liten orginal spiller med kasettspiller over og cd magasin i bagsjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Hvis du har navigasjon vil du få opp DSP alternativet i menyen hvor du velger Navi/TV/OBC etc. Har du ikke navi har du knappen merket DSP: Mediabridge virker forøvrig fint på biler uten navigasjon. Her sjekker du om den virker på din bil eller ei: http://audiovox.diceelectronics.com/avx_validator.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 okei da har eg ikkje DSP, men fant en dice media bridge 1500 på ebay og der sto det i bunn at den passet kun på 16:9 navi, mens på hjemmesiden til Dice står det at det passer på alle med eller uten navi.. :s kan jo bli lettere forvirra her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå