///Mr.X Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Stående coilover tårn forsterker: Sømsveising før montering: Håndbrekk feste i utvikling: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 yngve block til somern det her vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Kjørte 105 mil for å kjøpe div 1M deler i går Hva gjør man ikke for disse delene. Fikk kjøpt meg komplett bakstilling, mellom aksel, speedo, dasjbord pynt, innerskjermer bak, speil og fangere til is kjøring og om jeg kjører i stykker de nye. Delene kommer fra et vrak som kun har godt 640 mil, så ikke mye slark i driverk her. Passa gjorde bakstillinga også. Om noen trenger 1M/ E9X M3 bakbremser, skal jeg selge et sett. 5000,- kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Dette blir så rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Dæven! Heftig bakstilling! Denne bør tåle litt Var voldsomt til drivakslinger, pluss att diffen såg kraftig ut og! Det er vel en form for stor-diff her? 215 eller noe slikt, med brems? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Ja type 215, stor og tung som fy. Overkill, men greit når alt er sånn org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 jeg så hvor raske de 1M bila var på ringen i fjor høst, fy å de går, så med litt trim og mod så har jeg trua på at dette blir en kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Imponert over hvordan du klare å oppdrive deler Yngve!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Man kan vel si at det har skjedd ting innen bakstilling siden E30 og 80 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Imponert over hvordan du klare å oppdrive deler Yngve!! Hvis du er villig til å reagere kjapt og kjøre laaaaaaangt kan du gjøre noen gode kjøp Men mannen er jo gal, ble langt over 100 mil non-stop i HiAce'n på denne turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Hiace er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olleboy Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Tøft! Følger med her Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Brukte fysikkforelesningen i dag på å lese igjennom hele tråden ett sinnssykt rått prosjekt. Er det egntlig noe forskjeller på selve motoren på 135 og den som sitter i original 1m coupe, eller er det kun chiping/justering av turbo? Men alt i alt du bruker på denne, kunne du ikke nesten fått en original 1m coupe fra statene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 For ett rått bygg her skal det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Har ikke ord for dette bygget! Lest gjennom alle sidene, og jeg gleder meg til fremtidige oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå