JulianS Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Er bildet jeg stussa på da den er helt sikkert knallfin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Få opp noen bilder her da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Da har jeg fått det meste fra lakk, å satt den litt sammen. Vært fra Gatebil her i dag å skulle ha noe til noe spesial greier. Så blir det stor repp når dritten er ferdig og prøvd. JA DET SKAL SENKES. Org M 135 fjærbein/ fjærer på den. Ny eksos fra Megan Racing kom her. Meget bra ærbe på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Å fy faen Yngve!!! Dette blir bare heeeelt sykt!! U go girl!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Look good.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Må bare være en fryd å montere del etter del nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Sykt grom denne blir, og ikke minst sykt pågangsmot du har :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Pågangsmot er vel ikke det største probleme når man holder på med noe sånt. Blir spennende å se resultate når dekor kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Hva har dette kostet deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Takker for hyggelige tilbake meldinger Har kostet mye mere en jeg hadde håpet på. Men ca 250 står den ferdig. Jeg har jo kjøpt komplett 1M for å bakstilling, burde heller bare kjøpt spærre innmat og coilovers til 135. Men, nå er det kun dør trekka, sport knapp å noe småtteri, som ikke er likt/ samme som en 1M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Må snart selge E30en til meg du, nå som du har fått smaken på nye biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Må snart selge E30en til meg du, nå som du har fått smaken på nye biler! Still deg i kø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Må snart selge E30en til meg du, nå som du har fått smaken på nye biler! Still deg i kø! Pfff, du har jo også gått over til CANBUS-drosje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Pfff, du har jo også gått over til CANBUS-drosje! HAHA!!! nå døde jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Må snart selge E30en til meg du, nå som du har fått smaken på nye biler! Still deg i kø! Jeg er før dere alle uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå