hylle Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Yngve, du har peiling, hvilke bremser får man under 16" rs med store senteret på vanlig e30? skal mest sannsynlig kjøre 5 bolt foran med hylse og e36 nav, hvilke bremser kan jeg ha der da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 M3 E46 går på, med org kaliper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 fett, trenger ikke adapter heller? eller må jeg til nordic å fikse adapter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Må ha adapter da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Da er eksosen montert, bakfanger sitter på plass, lokari på plass, Intrax bak på plass og div småtteri er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Dette er virkelig rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Ja, å disse "bolt on" delene er faen meg mye verdt når en snart skal ut å kjøre Morsomt å lage ting, men når man får kjøpt sånne ting som denne eksosen, er man tett i hode om man kødder med noe gammel dritt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Blir bra Takker Når skal du bygge deg noe igjen da ? Hvorfor har ikke du noe bane bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Rått! Gleder meg til å få sett denne live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Rått!Gleder meg til å få sett denne live Da er det bare å møte opp på E30 meet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Blir bra Takker Når skal du bygge deg noe igjen da ? Hvorfor har ikke du noe bane bil ? Blir en nå til våren, Også skal E30 under kniven nå i sommer:) Kjenner jeg gleder meg til å starte på den, Har jo et 99% rustfritt karosseri stående å vente Og "bane" bil blir det nå til våren, har fått deler til å bygge sammen evoen nå, så da kommer jeg til å lage skodde fra alle 4 foran deg så du blir blind:) Men går fint det, bare følg røyken Må spare litt kr til vinteren , og da lurte jeg på å kløpe meg en E92 M3 å bygge til ren Banebil, Blir litt galskap å kjøre helt idiot på bane med evoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Rått!Gleder meg til å få sett denne live Da er det bare å møte opp på E30 meet da Ja kommer der vettu Må bare få kjøpt meg en e30 å stille med først hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Blir bra Takker Når skal du bygge deg noe igjen da ? Hvorfor har ikke du noe bane bil ? Blir en nå til våren, Også skal E30 under kniven nå i sommer:) Kjenner jeg gleder meg til å starte på den, Har jo et 99% rustfritt karosseri stående å vente Og "bane" bil blir det nå til våren, har fått deler til å bygge sammen evoen nå, så da kommer jeg til å lage skodde fra alle 4 foran deg så du blir blind:) Men går fint det, bare følg røyken Må spare litt kr til vinteren , og da lurte jeg på å kløpe meg en E92 M3 å bygge til ren Banebil, Blir litt galskap å kjøre helt idiot på bane med evoen Fått den ut av snøhaugen a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Fått den ut av snøhaugen a ? Satser på at snø er borte når jeg skal starte på den Har to som står tørre i garage så får starte med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå