Gå til innhold

1M WARSTEINER solgt i Gatebil mag

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Tøft. Er deg hpf kittet du tenker på?

Nei, er et annet jeg har sett på. Men får snoke litt på dette også da :D

Burde jeg skaffe frontlykter uten orange blink, eller er det tøft med orange foran der ?

Skal vise denne på biltilsynet, om det går å regge "savage tittel" biler i Norge.

Må vel på 1-15 reglen, siden det er Usa bil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan høre med de, men når jeg var oppe her om dagen med nye m3'n så sa de at jeg måtte gjøre alt jeg skulle med visning etc innen en mnd, etter det må jeg bruke henger for å flytte den rundt, får ikke kjøpe skilt. noe som er litt kjipt siden jeg syns det er rasende festlig med det på banebilen, men får ikke til den lenger heller.

og på usa bil MÅ du ha orange indikator lys ;) så skiller deg ut fra alle de andre som kommer til å bygge denne bieln til neste år ;) etter min mening da:)

Edit:

Grunnen til at det er blitt sånn med prøveskiltene er for at folk ikke skal kunne gjøre som vi vil med å kjøpe utenlandske biler og kjøre de på godværsdager med prøveskilt. nok et smutthull stengt ! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har desverre ikke noe å si hvilken side rattet står på, får ikke skilt på den røde min og den er venstre rattet...

jeg har ikke fått med alle reglene ang. dette, ble refferert til å snakke med tollvesnet, siden det var de som hadde iverksatt nye reglene. men når jeg spurte de når jeg momset inn nye m3'n så virket de litt usikre på reglene men nøkkel ordene var at man får kjøre på orginalskiltene en mnd etter momsing så lenge man har ansvars forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har desverre ikke noe å si hvilken side rattet står på, får ikke skilt på den røde min og den er venstre rattet...

jeg har ikke fått med alle reglene ang. dette, ble refferert til å snakke med tollvesnet, siden det var de som hadde iverksatt nye reglene. men når jeg spurte de når jeg momset inn nye m3'n så virket de litt usikre på reglene men nøkkel ordene var at man får kjøre på orginalskiltene en mnd etter momsing så lenge man har ansvars forsikring.

når jeg hentet min m3 fra england sa de på toll kontoret at de ville ha slutt på folk som herjet rundt i momsete biler på prøve skilter og derfor var det de strammet inn på prøve skiltene. og de skrev i papirene at bilen var tatt inn som dele bil og skulle ikke regges :S

de tok de engelske skiltene selv om bilen hadde en 30 dagers full kasko gjennom gjensidige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med morsomt prosjekt nok en gang, Yngve. Godt noen holder oss med lesestoff utover høsten og vinteren - og ikke minst viser hva som er mulig å få til med pågangsvilje og pågangsmot som bare de færreste er forundt.. ;-)

Feit kjerring som kjører en slik i Stavanger, bilen er helt rå! 8)

Har ikke sett noe feit kjerring, men har sett en hvit 1M rundt her et par ganger ja. Helt rå lyd i den. Vet du om den er original?

Ene gangen lå den bak meg gjennom tunnelene på motorveien, hørtes helt sykt hissig ut, putra godt i pottene. Mannlig fører da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Gunnar. :D

Gleder meg som en unge, til å finne ut ting om disse nye bilene. :D

Sett en 1M i Sandefjord, men var nok turist :D

Skal selge div fra denne bilen. Forskjermer, panser, front fanger, setene, mulig dørtrakka, sterio ting, eksos, alle deksler under bilen, alt baki og sikkert noe småtteri.

Lev klar om ca 6 uker. :D

Om noen kunne tenke seg reklame på denne bilen, er jeg intr i det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Gunnar. :D

Gleder meg som en unge, til å finne ut ting om disse nye bilene. :D

Sett en 1M i Sandefjord, men var nok turist :D

Skal selge div fra denne bilen. Forskjermer, panser, front fanger, setene, mulig dørtrakka, sterio ting, eksos, alle deksler under bilen, alt baki og sikkert noe småtteri.

Lev klar om ca 6 uker. :D

Om noen kunne tenke seg reklame på denne bilen, er jeg intr i det :D

passer setene i en e46? kunne tenkt meg noen nye fremseter. hva tenker du i pris eventuelt om de passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...