milhouse Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Tøft. Er deg hpf kittet du tenker på? Nei, er et annet jeg har sett på. Men får snoke litt på dette også da Burde jeg skaffe frontlykter uten orange blink, eller er det tøft med orange foran der ? Skal vise denne på biltilsynet, om det går å regge "savage tittel" biler i Norge. Må vel på 1-15 reglen, siden det er Usa bil ? Har bilen vært krasjet eller stjålet så tror jeg ikke du får regget den i Norge. Husker noe om det når jeg importerte en bil fra USA for noen år siden. IKKE orange blinkere. Kommer du på kjøringen med CCN? Har fått byttet termostaten på bilen. Synes den ble bedre da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Tusen takk Godt jeg kan glede andre også med denne bilen Front fanger passer, men bakfangeren er det ikke mye å ha. Seter vet jeg ikke helt, men noe sier meg at det er likt. Kan prøve når bilen har kommet hjem Ja, får ikke regga "salvage tittel" biler i Norge, sjekka i dag. Rekker ikke noe CC treff med denne i år. Mulig jeg sitter på med noe oppover, men har så mye å styre med om dagen. Er ikke HPF sitt sett jeg har titta på, finner ikke noe særlig om det. For høre med Jeppe litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Gratulerer med morsomt prosjekt nok en gang, Yngve. Godt noen holder oss med lesestoff utover høsten og vinteren - og ikke minst viser hva som er mulig å få til med pågangsvilje og pågangsmot som bare de færreste er forundt.. Feit kjerring som kjører en slik i Stavanger, bilen er helt rå! Har ikke sett noe feit kjerring, men har sett en hvit 1M rundt her et par ganger ja. Helt rå lyd i den. Vet du om den er original? Ene gangen lå den bak meg gjennom tunnelene på motorveien, hørtes helt sykt hissig ut, putra godt i pottene. Mannlig fører da. Tommy sa det var han der på dekk1 forus som eier den, sikkert dama hans da. Frode Egeland heter han vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 kor mye for fronten i såfall? billig billig siden du ikk trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 kor mye for fronten i såfall? billig billig siden du ikk trenger? Billigste nye plasten på GS er 5800,-kr. Mulig jeg må ha deksla over lykt spylerne, og mulig noen fester. Men plasten kan du få kjøpt for 2000,- kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 fann ut at du har lyktespylere, det har ikk eg+eg har pdc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Tror det skal gå ann å få litt power ut av denne http://procedetuning.com/index.html http://blogs.insideline.com/straightlin ... ekend.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 http://procedetuning.com/BMW/n54/styled-15/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Blir moro det her. Pom noen år skal jeg had det samme! Mente forresten ikke BMW CCn sitt tref men Caterham klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Skal seff på Catram sitt treff. Skal vel på være service mann for den grå E46 M3en. Noen runder blir det vel muligens Skal du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 dette blir bare helt konge, gleder meg til og se vordan dette blir litt inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 hvilke felger? for en syk konkave! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Dette blir tøft! Her må det følges med, 1M-Yngve:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Dette blir tøft! Her må det følges med, 1M-Yngve:D Takker du. Kanskje bytte nick nå ja Kjempe kule de felgene, men jeg skal ha 18" da man får mest dekk til grei penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Ja skal på treffet! Sees da. Hva med de nye APEX EC-7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå