Gå til innhold

1M WARSTEINER solgt i Gatebil mag


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for fine bilder :D

Da har jeg hatt en dag på ESS tuning i Aremark. Makan til service å kunnskap, skal man lete lenge etter :applause:

Har fått 3 map til bilen. Fra 380 til 435 hk og 600 NM :mrgreen :!:

Bilen er sterk som fy, med langt register. :mrgreen:

Skal programere inn nyeste softwere og da skal de prøve å legge inn 1M softwere og da får man enda litt mere. :D

Tror det holder lenge for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsikken så rå denne bilen har blitt!! :mrgreen: Og at banebilen er bygget så bra at du kan vise den frem på utstilling, det er ikke hverdags...

Jeg begynner å få mer og mer sansen for 1 serien, spesielt 1M som er helgromt. Elsker hjulbuene bak på disse bilene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble RÅ :applause: Men den Biltema stickern funker liksom ikke helt med den andre dekoren og bilen!

Nå har det seg sånn at Biltema er en kjempe bra sponsor, og jævla bra at har kommet rundt om i landet. Gjort så priser på andre shapper har godt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble RÅ :applause: Men den Biltema stickern funker liksom ikke helt med den andre dekoren og bilen!

Nå har det seg sånn at Biltema er en kjempe bra sponsor, og jævla bra at har kommet rundt om i landet. Gjort så priser på andre shapper har godt ned.

Ser den, ikke noe er bedre en sponsorer når man bygger sånn.

Er bare det veldig "norske" ordet Biltema, som for meg klinger litt dårlig med Warsteiner.

Btw:Tror kanskje ikke de har bidratt så mye iht prisene hos andre delebutikker, de konkurrerer vel nesten mer med Clas Ohlson. Men trengs jo det også;-)

Bilen er jo meget gjennomført!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...