M3 Yngve Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Har ikke noe å klokke med, å trenger ikke det. Blir bilsyk etter få runder. Må nok vurdere å drive med noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Må ikke gi opp!! Det ordner seg til slutt vettu:) I mellomtiden kan jeg kjøre litt for deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Merkelig det der at noen blir bilsyk av å kjøre. Jeg blir sykt bilsyk av å sitte på, men kjører jeg går det greit. Det løsner sikkert til slutt, men kanskje det finnes noen lure triks for å bli kvitt det? I verste fall har jeg en Mazda jeg kan bytte likt med din, blir du bilsyk i den blir du bilsyk i søvne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Jeg har prøvd mye rart, og går til fotsone terapi nå. Men syns det hjeper så lite, å da blir det ikke noe gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 du får spinne mer da , du ble vel ikke bilsyk av det, om jeg forsto det rett:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Høres ikke bra ut det her, at folk blir bilsyke får dem ikke gjort stort med.. Blir du fort svimmel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Ein kompis av meg har samme greiene når han sitter på meg folk..Går fint og kjøre sjølv, men to rundar som passasjer så kaster han opp:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Jævli rå bil! Apropo bilsjuke/sjøsyke vet jeg akkurat hva du snakker om, og det er sinnsykt drygt! Får ikke akkurat motivasjon av det hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Finnes da mye artige medisiner som fikser bilsyke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Finnes da mye artige medisiner som fikser bilsyke.. som gjør deg trøtt og sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Skal vel være noe greier mot sjøsjuke som ikke gjør deg trøtt, funker gjerne mot bilsyke også? Dumt du ikke får kost deg så mye som du vil pga dette :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 du får spinne mer da , du ble vel ikke bilsyk av det, om jeg forsto det rett:D Ja, med en bil som spinner opp hjula på et par runder, funker det. Jævli rå bil! Apropo bilsjuke/sjøsyke vet jeg akkurat hva du snakker om, og det er sinnsykt drygt! Får ikke akkurat motivasjon av det hvertfall... Ja, mister mye av motivasjonen når alt ellers er på stell. Finnes da mye artige medisiner som fikser bilsyke.. Å hva er så det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Du kan jo prøve Marzine eller Postafen da, det er reseptfrie legemidler mot bevegelsessyke/bilsyke bivirkningene er jo som sagt at man kan bli litt døsig og trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Har prøvd alt de har over disk her hjemme. Noen danske piller funker litt, men ikke som jeg hadde håpet. For vel lage en lett spinne bil etter vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå