Gå til innhold

Project E39: BMW 528i | S.48 nye bilder


Zymh
 Share

Anbefalte innlegg

Flere bilder, flere vinkler! :)

P.S jeg måtte dimme Angel Eyes'a mine fordi kameraet kunne ikke plukke opp ringene godt

Skal se om jeg har tid til å lage en liten video om dimmer'n (vis dere er intressert) :)

fa6jcdheaxixcm2vv25k.jpg

ac3b7n35y6oavziccu04.jpg

30781f88sx6uqwp2lotx.jpg

lvdttn7oqm2scgl62i1d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig E39 må jeg si!

3 ting å sette fingeren på:

1:Hella lykter finner du på ebay (ALT finnes her)

2:Få fjerna chromen rundt vinduet ved å foliere f.eks svart blank (ca 1000-2000 å få gjort dette på en plass hvor de jobber med slikt)

3:På finn.no finnes sort og sort+blått M5 interiør til ca 10 000! DET gjør seg på denne!

Sjekk gjerne ut min 2001 M5 i bilder delen av forumet for inspirasjon da våre biler har nesten samme farge :)

ps:Har du lyst å selge rondell felgene ? kan du sende meg TUV papirene på dem på mail? pm hvis ja på noen av spørsmålene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig E39 må jeg si!

3 ting å sette fingeren på:

1:Hella lykter finner du på ebay (ALT finnes her)

2:Få fjerna chromen rundt vinduet ved å foliere f.eks svart blank (ca 1000-2000 å få gjort dette på en plass hvor de jobber med slikt)

3:På finn.no finnes sort og sort+blått M5 interiør til ca 10 000! DET gjør seg på denne!

Sjekk gjerne ut min 2001 M5 i bilder delen av forumet for inspirasjon da våre biler har nesten samme farge :)

ps:Har du lyst å selge rondell felgene ? kan du sende meg TUV papirene på dem på mail? pm hvis ja på noen av spørsmålene :)

God Kveld!

Takk skal du ha og pluss for at du har lagt merke til den! :)

Ååja, jeg gikk for depo lykter først siden pris og de gamle jeg kjøpte med bilen hadde oksidert helt, lærte etterhvert at Hella var orginal og de beste lyktene. Så jeg venter til de Depo lyktene dugger/oksiderer og deretter kjøper Hella lykter framme og bak med en eneste gang!

Stemmer at jeg har chromelister rundt vinduet og jeg har chrome nede på dørlista også. Hadde tenkt til å folie med plastidip, men skal se om jeg får gjort det i garasjen, siden det snør ute :)

Har også veldig lyst på M5 interiør, men det blir litt langtids prosjekt siden jeg ikke har nedfellbar bakseter, så jeg må evt sveise inn de festene og kutte bakplata. Det må jeg vente med :/

Har akkurat kjøpt Rondell felger, for å si det sånn, det er mine drømmefelger til E39. :)

Jeg har også tenkt til å vinterlagre BMW, siden de salter så fælt her i telemark.

Skal sjekke ut bilen din nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig E39 må jeg si!

3 ting å sette fingeren på:

1:Hella lykter finner du på ebay (ALT finnes her)

2:Få fjerna chromen rundt vinduet ved å foliere f.eks svart blank (ca 1000-2000 å få gjort dette på en plass hvor de jobber med slikt)

3:På finn.no finnes sort og sort+blått M5 interiør til ca 10 000! DET gjør seg på denne!

Sjekk gjerne ut min 2001 M5 i bilder delen av forumet for inspirasjon da våre biler har nesten samme farge :)

ps:Har du lyst å selge rondell felgene ? kan du sende meg TUV papirene på dem på mail? pm hvis ja på noen av spørsmålene :)

God Kveld!

Takk skal du ha og pluss for at du har lagt merke til den! :)

Ååja, jeg gikk for depo lykter først siden pris og de gamle jeg kjøpte med bilen hadde oksidert helt, lærte etterhvert at Hella var orginal og de beste lyktene. Så jeg venter til de Depo lyktene dugger/oksiderer og deretter kjøper Hella lykter framme og bak med en eneste gang!

Stemmer at jeg har chromelister rundt vinduet og jeg har chrome nede på dørlista også. Hadde tenkt til å folie med plastidip, men skal se om jeg får gjort det i garasjen, siden det snør ute :)

Har også veldig lyst på M5 interiør, men det blir litt langtids prosjekt siden jeg ikke har nedfellbar bakseter, så jeg må evt sveise inn de festene og kutte bakplata. Det må jeg vente med :/

Har akkurat kjøpt Rondell felger, for å si det sånn, det er mine drømmefelger til E39. :)

Jeg har også tenkt til å vinterlagre BMW, siden de salter så fælt her i telemark.

Skal sjekke ut bilen din nå! :)

To tips:

Du bør ha ganske grei temperatur ute (dvs. minst 10+) for å plastidippe, prøvde dette med et par pluss, og den bare klumper seg :/

M5-interiør finnes også i ikke nedfellbare bakseter, finnes vel minst like mange som nedfellbare ;)

Ellers en flott bil, og tøffe bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To tips:

Du bør ha ganske grei temperatur ute (dvs. minst 10+) for å plastidippe, prøvde dette med et par pluss, og den bare klumper seg :/

M5-interiør finnes også i ikke nedfellbare bakseter, finnes vel minst like mange som nedfellbare ;)

Ellers en flott bil, og tøffe bilder ;)

Oi, det viste jeg faktisk ikke om at plastidip, takk, skal passe litt på det!

Det med M5-interiør, det viste jeg ikke trodde det var kun med nedfellbar. Da slipper jeg sveising på nye fester :)

Det som blir evt planen er å dra bort til Tyskland med bilen å få setene på der siden prisen er veldig mye mindre enn her i Norge.

Takker til folket som gir tips, setter virkelig pris på dette, lærer veldig mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet seter fra Thomasm Hamang i strømstad, og monterte selv, han har somregel fra høyrestyrte biler, men seter og kontakter er like, og om man ikke tar seg jobben med å montere memory, så har det ingenting å si ;) hør med han (thomashm5 her på forumet) så får du sikkert et godt tilbud om han har noe inne ;)

Setene anbefales på det sterkeste! finnes trolig ingen mer comfortable seter, som du sitter så støpt i, gode til aktiv kjøring, gode til kort kjøring, og gode til langkjøring ;) kjørte 8-9 timer i strekk, og kjente det ikke i ryggen eller noe etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...