Zymh Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 På satansvegvesen, fikk jo selvfølgelig ikke godkjent, måtte justere lenger opp bak og foran! dato: 21.06.12 Hjemme og justerer opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Ny emblem og litt morro med photoshop Dato: 18.07:2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Da var det rebuild av stereo i bilen! kjøpte ny kasse, spiller, 4-channel forsterker og hau med strøm, RCA og høytalerkabler (se første siden for info) Dato: 09.08.12 - 11.08.12 Crossover'n fra Alpine SPX-13PRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Da var det på tide å handle Rondell D58 felger 8.5x18ET1310.x18ET19Dato: 17.08.12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Flere bilder av beistet! CAMBER \\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Dette er bimmern min idag! som sagt har brukt veldig mye penger og tid på bil og stereo, fikk ikke bilder av clutchen siden jeg tok det på verksted (Gsbildeler i Skien). De sa den var knekt i 3 til 4 biter Har prøvd å samle så mange bilder som mulig opp igjennom prosjektet. Har fortsatt eksos å fikse og lakere bakluka med M-spoler jeg hadde kjøpt i feb/mars Hva syntes dere, fra start til nå? kommenter gjerne :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Prakt eksemplar på hvor mye M-optikk gjør på en bil ! Ser ut som et fint eksemplar også. Har du dempet bagasjelokket med noe dempematter forøvrig? Hvorfor gikk du ikke for Hella lykter forran istedet for CCFL ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 M-tech var stor forskjell utseende messing, virker mye mer sporty Bagasjelokket vibrerer VELDIG når jeg skrur volume opp, samme med hattehylla og bensinlokket, har lagt en youtube video, se selv: http://www.youtube.com/watch?v=bini_Jpsn_U&feature=plcp (dette er med den gamle spillern og ikke 4-channel) Har ikke fått på noe secound skin / vibrasjondempende matter enda, blir snart! Kikka på en BMW E39 som hadde DEPO lykter med Umnitza LED angel eyes ringer (ikke CCFL) så så heftig ut at jeg gikk for det Men er usikker i fremtiden om det blir hella hovedlykter, får se når de DEPO lyktene begynner å fogge og oksidere XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim's bimmer Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Heisann keez du har fått gjort en del me bilen din Ja har akkurat starta me min å no. Hell på å skifte motor Åsså ska dn lakkeres å hive på nytt i terror osv Hilsen joacim du veit kem æ e;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Hei hei, har gjort en del med bilen ja, noe final touch med shadowline lister, sota ruter og ordentlig eksos (supersprint eller lignende) Høres ut som et kjempe rått prosjekt, ska prøve å følge med progressen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Der kom det endelig tråd om go'bilen! Ble veldig bra med Rondellene, håper du fremdeles er fornøyd Hva er neste plan nå da? Må prøve å få tatt noen bilder sammen en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Ja, bestemte å lage en tråd om bimmern Ja er kjempe fornøyd med de, ikke noe kast eller vibrasjoner eller lignende Nå vurderer jeg å prøve plastdip på listene og kjøpe ny eksos for å få frem gromme rekkesekser lyden! Bilder hadde vært heftig med din E38, bare ring/pm så møtes vi og mekker noe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Har spacere til deg som gjør at du får framfelgene dine ut til kanten. E39 sluker felger foran. Ellers ser den bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Har spacere til deg som gjør at du får framfelgene dine ut til kanten. E39 sluker felger foran. Ellers ser den bra ut. hmm, Har tenkt til å valse hjulbuene litt, noe å anbefale? syntes bak subber litt inniblant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Må valse bak ja, kanten der bygger altfor mye ut. Foran trenger du ikke gjøre noenting. Hvis du bruker 235/35-18 bak (event. 225/35-18 bak og, men er endel strekk) og 225/35 foran, kan du ha 10mm spacer bak og 20mm foran, da får du fint stuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå