Zymh Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 Jævlig fin sedan du har, gitt!Eneste jeg syns du mangler nå, US-blink Ellers knallbra, stå på Takk for det US-blink kommer når jeg får Hella lyktene mine Skal lage bryter osv sånn at jeg kan slå av US-blink når jeg ikke vil ha det
Zymh Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Har bestilt M-sport ratt (single stage airbag), Helt strøkent uten slitasje, gleder meg til jeg får den
Freakshow Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Har bestilt M-sport ratt (single stage airbag), Helt strøkent uten slitasje, gleder meg til jeg får den mye måtte du betale? syns ikke du skal ha US blikers på den! er så mange som har det syns bilen er perfekt utseende messing sånn som du har den nå!
Zymh Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Har bestilt M-sport ratt (single stage airbag), Helt strøkent uten slitasje, gleder meg til jeg får den mye måtte du betale? syns ikke du skal ha US blikers på den! er så mange som har det syns bilen er perfekt utseende messing sånn som du har den nå! Betalte 3tusen inkl frakt for absolutt strøkent et, kanskje litt mye men nesten ingen slitasje og det er et single stage airbag så litt skjelden å finne et strøkent M-sport ratt Takk for det du, skal ordne US-blink, men skal ha bryter sånn at jeg kan slå det av og på når jeg vil ha det eller ikke Får se hvordan det blir. EDIT: beklager for spam, Chrome crasha litt
Freakshow Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Har bestilt M-sport ratt (single stage airbag), Helt strøkent uten slitasje, gleder meg til jeg får den mye måtte du betale? syns ikke du skal ha US blikers på den! er så mange som har det syns bilen er perfekt utseende messing sånn som du har den nå! Betalte 3tusen inkl frakt for absolutt strøkent et, kanskje litt mye men nesten ingen slitasje og det er et single stage airbag så litt skjelden å finne et strøkent M-sport ratt Takk for det du, skal ordne US-blink, men skal ha bryter sånn at jeg kan slå det av og på når jeg vil ha det eller ikke Får se hvordan det blir. EDIT: beklager for spam, Chrome crasha litt Ja det var ikke gærnt!
Zymh Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Nei det er ikke gærnt, gleder meg veldig, blir bra med "upgrades"
Freakshow Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 hehe ja vi gleder oss vi og! du må jo få bytta ut krommen på bilen også med shadowline ;D
powerfulglenn Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Jeg vurderer faktisk og gå over listene mine med plastidip! De sier det skal fungere ganske bra
Zymh Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Jeg vurderer faktisk og gå over listene mine med plastidip! De sier det skal fungere ganske bra Hei Glenn, lenge siden sist Har 2 plastidip hjemme liggende, har bare ikke orket enda Har selv hørt at det fungerer, men husk, ute temp er viktig og hvor rent listene er, må ikke være noe glans/poleringsmiddel før du sprayer, må være helt fett-fritt
powerfulglenn Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Hehe, Lenge siden sist ja Iknow Tenkte jeg skulle bruke sitrusrens Tror det skal gå da
Zymh Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Hehe, Lenge siden sist ja Iknow Tenkte jeg skulle bruke sitrusrens Tror det skal gå da Si ifra om sitrusrens fungerte bra
powerfulglenn Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Det skal jeg love deg at det gjør uansett Bruker det når jeg skal rengjøre ting på bmwen Og det skreller av alt av olje rester og alt!
Zymh Skrevet August 7, 2013 Forfatter Skrevet August 7, 2013 Det skal jeg love deg at det gjør uansett Bruker det når jeg skal rengjøre ting på bmwen Og det skreller av alt av olje rester og alt! Hehe bra, skal se om jeg orker å gjøre det samme, venter bare på en solskinnsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå