powerfulglenn Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Senk mer ja! Hehe blir bra det! Men kan ikke onkel blå ta førekortet ditt hvis den er skamsenka? De sier ang nødbremsing osv? Ikke kjøp dynavin Kjøp Dobbel Din cd spiller Crappy lydkvalitet hvis du er litt kresen
Zymh Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 Senk mer ja! Hehe blir bra det! Men kan ikke onkel blå ta førekortet ditt hvis den er skamsenka? De sier ang nødbremsing osv? Ikke kjøp dynavin Kjøp Dobbel Din cd spiller Crappy lydkvalitet hvis du er litt kresen Ja xD Kan onkel blå gjøre sånt? Mine coils er jo lattelig stive, subber ikke i det heletatt, har nesten ikke noe "body roll" i sving i høyfart, tviler på om det subber ved hard nedbremsing. Jeg er litt lydkresen, alt må spille klart Kjedelig vis jeg ikke kan stille på subben og HPF (high pass filter) til frontkomponent. Google lett på dynavin sine spillere, ser ikke ut som at jeg kan koble til 2 forsterkere, en til sub og en til 4-channel'n. Correct me if I'm wrong. Kan gå for dobbel-din, men da må jeg kutte noe plastikk deksler bak og deretter tette det siden, jeg kutter ved luftstrømingen til cupeen. Ikke den beste DIY jeg har sett, men duger: Det må bli etter vinter, holder på å spare penger til vinterbil
RemyNG Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 SKulle vel vært mulig og koble dette til på Dynavinen? Har hvertfall det på Haulingan spillern min. Og lyden er faktisk ganske skarp selv med orginale høytalere.
powerfulglenn Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Dynavin er dårlig når det kommer til lyd. Gå heller for en god spiller om du ser såpass kresen! Det skrev han som er den mest proffesjonelle innen lyd her på Forumet og det er Nautiluz
Zymh Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 Dynavin er dårlig når det kommer til lyd. Gå heller for en god spiller om du ser såpass kresen!Det skrev han som er den mest proffesjonelle innen lyd her på Forumet og det er Nautiluz Ja, er nok enig der. Blir nok evt dobbledin spiller eller flipskjerm fra Alpine Edit: som sagt, det er planen etter vinter, har noe andre ting jeg vil ta hånd om først
Zymh Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Noen av dere som skal til Våler BMW CCN treff? Tenkt til å dra en tur https://www.facebook.com/events/676907392334948/ http://bmwccn.no/assets/core/2013/02/program_valer_2013.pdf
Eriksen933 Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Har du TUV papirer på Rondell Felga? Mulig og få de vis du har?
Zymh Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Har du TUV papirer på Rondell Felga? Mulig og få de vis du har? De har jeg Gi meg eposten din på pm ellerno så skal jeg sende
Halvardhog Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Nyyyydelig bil! Liker rondell-felgene godt
Zymh Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Nyyyydelig bil! Liker rondell-felgene godt Takk for den du! Ja syntes Rondell felgene er nydelige!
JulianK Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Takk for en god og lang underholding, av denne tråden! Bilen min ble solgt idag for å gå til innkjøp av E39 igjen, blir et monster denne gangen som ser helt vill ut! Gleder meg mye, er det Porsgrunn du er ifra?
Zymh Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Takk for en god og lang underholding, av denne tråden! Bilen min ble solgt idag for å gå til innkjøp av E39 igjen, blir et monster denne gangen som ser helt vill ut! Gleder meg mye, er det Porsgrunn du er ifra? Hyggelig! Gratulerer. E39 er gode biler, vis jeg skulle selge min, blir det E39 med større motor og mindre km. hvilken motor på den nye E39? Bor i Skien, rett ved siden av Porsgrunn.
JulianK Skrevet September 7, 2013 Skrevet September 7, 2013 Ja! blir min 3 e39 nå, men denne gangen til en litt orgentlig en. så kjøpte en e39 M5, er stadig der fordi jeg holder på og rydde og bygge om en leilighet jeg nå eier, så kanskje jeg ser deg endag
Zymh Skrevet September 7, 2013 Forfatter Skrevet September 7, 2013 Ja! blir min 3 e39 nå, men denne gangen til en litt orgentlig en.så kjøpte en e39 M5, er stadig der fordi jeg holder på og rydde og bygge om en leilighet jeg nå eier, så kanskje jeg ser deg endag Gratulerer med E39 M5, er drømmebilen! Må få lov engang til å se og høre M5en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå