Freakshow Skrevet Februar 24, 2014 Skrevet Februar 24, 2014 nice men hvordan led lys bruker du til AE? og hvordan kelvin i grøftelys for å få samme farge?
Freakshow Skrevet Februar 25, 2014 Skrevet Februar 25, 2014 fikk ikke opp noe skrift jeg oO Zymh reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Februar 25, 2014 Skrevet Februar 25, 2014 nice men hvordan led lys bruker du til AE? og hvordan kelvin i grøftelys for å få samme farge? hva svarte du på denne?
Zymh Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Skrevet Februar 27, 2014 hva svarte du på denne? Hei du Første kommentaren min forsvant etter chrome crash. Kjøpte første omgang noe CCFL ringer, men disse gikk i stykker og levert tilbake (garanti sak). Deretter har jeg en kompis i statene som sendte til meg et par og fikk disse fra jobben hans. Mistenker at dette er CCFL ringer-ish av noeslags. Kommer sikkert til å bytte de ut om ikke så lenge hehe. Er jo ikke store jobben uansett Jeg selv bytter mellom 6000-8000k på grøftelysa
Zymh Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Skrevet Mars 10, 2014 Har glemt å oppdatere her!Tok E39 ut første gang i 2014, lørdag 08.03.2014. Var helt fantastisk. 07.03.2014 Fredag:Starta med å fjerne groms som lå rundt om, brukte mye WD40 og skrubba med biltema tannbørster. Resultatet ble ganske bra, tidskrevende men BRA! Bytta også ABS sensorer begge sider foran og alle ABS/ASC varsellampene forsvant. Fiksa US-blink med bryter, ble dritfet, vis jeg blir lei av USblink, vips, så er det AV og alt fungerer som det skal. (bilder er der nede).08.03.2014 Lørdag morning:Gikk ut til garasjen kl.10.00 og starta med å sette sammen det nye M-tech innerskjermer, satt på fangern med nye tåkelyshus. Satt på alle xenonkitta og justerte de riktig. testa om alle lysene fungerte. og starta beistet. Helt himmelsk. Var så fantatisk å kjøre den igjen. Følelsen var ubeskrivelig. Høres kleint ut men, det får gå for denne gangen.Bildene starter fra Fredags kveld og ut til og med søndag. FREDAG Nyskiltene ABS sensorn V-side Under deksler der ABS sensorn kobles til. Var ganske gåen de sensorene, ikke rart jeg fikk varsel. H-side Ny innerskjermer Skitent. Med masse WD-40 og tannbørste Skada fingern, ghetto plaster lol. ___________________________________________________________________ LØRDAG TIDLIG uten fangern Masse støv på bilen. Fangern på igjen. begynner å ta form. Før vask! Vaskehallen. Etter vaskehallen. Et stk klissvåt E39. ________________________________________________________________ SØNDAG Sondre92 reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 så jævlig pent! ble drittbra! regner med det var deilig å få bilen ut igjen tenker jeg!
Zymh Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Skrevet Mars 10, 2014 så jævlig pent! ble drittbra! regner med det var deilig å få bilen ut igjen tenker jeg! Takk for det! Var helt fantastisk. Har virkelig savnet bimmern. Tok meg mange søndagsturer for å si det sånn APedersen reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 haha trur jeg på! bilen fungerte greit etter vinterlagringa også regner jeg med? ^^
Zymh Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Skrevet Mars 10, 2014 Pent!! takk haha trur jeg på! bilen fungerte greit etter vinterlagringa også regner jeg med? ^^ Fungerte uten noe problemer. Hadde full tank med bensin. Hadde selvføgelig batteriladern på kvelden før starta med engang
Freakshow Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 hehe jammen det er bra hadde du full tank hele tiden du hadde den vinter lagra?
bmw520 Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 Meeget oppegånde bil litt små feit da, synd sånn senk er døden på biler her
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Koser meg hver gang du legger ut bilder av gliset . Da erre bare å kose seg med bilen i sommer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå