Zymh Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 Skikkelig fin lyd og ikke minst bil! Takk, er veldig fornøyd
Freakshow Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 Ble tøff bil ja Sent from my iPhone using Tapatalk
Freakshow Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 Tøff lyd -.- Sent from my iPhone using Tapatalk Mariuskv reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Det er bra venter bare på coilover kittet selv så blir det full renovasjon ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk
Zymh Skrevet April 26, 2014 Forfatter Skrevet April 26, 2014 Må komme med en ny UPDATE + MASSE BILDER Har ikke skjedd så veldig mye fortiden, har bare nytet bimmern og alt er fungerer som det skal.Jeg handlet inn noe nye fancy stuff da.Kjøpt nye bremseskiver som er slisa og borra bak med klosser. Kjøpte akkurat Bilstein B14 Coilovers bak siden bak var så myk at jeg ikke kunne ha folk i baksetet. Dette skal på om ikke så lenge så, dette kommer til å bli veldig fet Bytter også de lenkearmene til stabstagene bak og topplagerne bak i sammeslengen. Venter bare på pakka. Greit å gjøre det mens jeg bytter coiloversa.E34: har byttet øvere bærearm (Casterstag) og lenkearmer. For en dritt arbeid. Alt var så rustent og satt som bare det. Jeg brukte ekstremt lang tid på å få ut ene casterstaget (venstre side), den kula på spindelen satt så hardt fast at, ingen endeleddløsere fikk jeg av med + ikke hammering. Jekka bilen på selve kula, hjalp ikke. Ble desperat! Måtte ta ut hele demperen sånn at det var kunn spindelen igjen deretter fikk jeg plass til å slå på selve kula og den poppa ut. Det hadde mange kilo press, den rykket ikke. Hadde også varmet opp og brukte forskjellige endeledd løsere. Rikket ikke. Huff huff, nå er den på veien igjen E39: Legger bilder fra Mars til nå (proff polert idag, ble nydelig!) IDAG ETTER POLERING! Freakshow, hermanoo90 og MagnusHN reagerte på dette 3
Mariuskv Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Sinnsykt gjennomført og 100% perfekt e39 Zymh reagerte på dette 1
Zymh Skrevet April 26, 2014 Forfatter Skrevet April 26, 2014 Sinnsykt gjennomført og 100% perfekt e39 Takk for det @Mariuskv Meget fornøyd med denne bilen Freakshow reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet April 27, 2014 Skrevet April 27, 2014 Nydelig som alltid Sent from my iPhone using Tapatalk
Zymh Skrevet April 27, 2014 Forfatter Skrevet April 27, 2014 Helt nydelig Nydelig som alltid Sent from my iPhone using Tapatalk Takk for det, ble nydelig etter poleringen Freakshow reagerte på dette 1
sh0xx Skrevet April 29, 2014 Skrevet April 29, 2014 Vet du hvilke produkter som ble brukt å hvor mye det kosta ? ^^ blei himla fin å blank!!!
Zymh Skrevet April 29, 2014 Forfatter Skrevet April 29, 2014 Vet du hvilke produkter som ble brukt å hvor mye det kosta ? ^^ blei himla fin å blank!!! Det aner jeg dessverre ikke. Fikk dette via jobben siden de Post-it pranka bilen min. Er super fornøyd med poleringa. Er virkelig blankt å fint Mariuskv reagerte på dette 1
Zymh Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Skrevet Mai 18, 2014 Updates yo!Har montert Bilstein Coilovers bak med nye topplagere bak og bremseskiver og EBC klosser bak (GS Bremseskiver kit). Vet ikke om jeg skal justere lavere bak eller la det være sånn det er nå. Har bestilt nytt M-tech skiltholder, skal lakke det og få det montert sånn at det ser veldig clean ut.Holder på å se etter nye felger, begynner å bli litt små lei av Rondell D58. De er flotte felger, det er ikke noe tvil om og kler E39 og E34 men, tenker jeg skal ha noe mer "unikt". Skal også starte med å filme noe videoer.Bilder er fra 10-17.mai
Freakshow Skrevet Mai 18, 2014 Skrevet Mai 18, 2014 Nydelig som alltid den bilen din!!! Jeg skal ha de rondell felgane dine hvis du bytter de ut! Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå