Gå til innhold

Project E39: BMW 528i | S.48 nye bilder


Zymh
 Share

Anbefalte innlegg

Idag var jeg veldig uheldig, siden jeg ikke fant garasjejekken, så måtte jeg bruke original jekk og den ligger under anlegget selvsagt. så møtte løsne på anlegget, få ut jekken, bytte felgene + justere coiloversa og tilslutt bytte til de oksiderte lyktene. men så gikk tiden så jævli fort og hadde time kl. 10.30. kommer 15min for seint til etterkontrollen og de har matpause og de har ikke tid etter det.

ehh.. så tirsdag blir det drop-in...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bilen din veldig godt! :)

Ang stance klistermerket ville jeg aldri godtatt å fjerne det, er ikke i synsvinkelen i det hele tatt og speilet er i veien til å kunne se noe ut der klistermerket er uansett!

Takker! :)

Ja, syntes de i statens vegvesen er litt trangsynte, så jeg kommer ikke til å fjerne og kommer til å argumentere imot siden det er i tonings-sona og jeg ser så vidt innenifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått fjernet den skilt begjæringa! ENDELIG, det gikk ikke lett, måtte bytte til vinterfelgene, justere alt opp til godkjente NAV målene, bytte lyktene og TA AV DEN KLISTERMERKET. Han sa, du får ikke dra ut herfra med skiltene på bilen med klistermerker på. Jeg nevnte at det var i tonings sona og solskjermen blokkerte mer. og gjett hva han sa (eksakte ord); "det endrer formen på frontvinduet". Inni meg tenkte jeg hva faen? men han nevnte også at jeg måtte ta av, ellers tar han skiltene, så tok av...

for noen drittsekker de på statensvegvesen... tilslutt sa han, slå på spredrene, han ville se om det var xenon, så måtte ta av det også, for noen pirkete jævler.

Kom hjem, på med felgene, på med ny lyktene, på med xenon og bestilt ny stance|work klistermerker. Fuck de jævlar.

KOmmer noen bilder av bilen før snøen kommer!

Har også montert fjernstyrt dimmer til LED ringene, Ble jævli bra, legger ut en video om ikke så lenge! :)

-----------------------------------------------------

dagen før statenvegvesen kontroll. Nylykta vs gamlelykta

92i6l7ahidmgy9d51c6z.jpg

Justerer!

2av26wafwtmkcrdnz5qa.jpg

Bildet etter satansvegvesen

dp8njn8780bmhjk199mn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg regelrett ikke på statesvegvesen i enkelte saker, skjønner at de har lover og regler å gå etter men LITT må de vell ut av eget sinn skjønne også?

Men uansett, bra du fikk bilen godkjent! :)

Helt enig med deg, og til og med når jeg beviser at solskjermen dekker over hele tonings sona og klistermerke står ikke i veien noe som helst måter, så sa han at jeg måtte ta av siden det endra form av vinduet? endre form? fra et klistermerke? altså det er lov å bruke sunn fornuft inniblant! det med felger, for mye senk og xenon er akseptabel merknader, men det med klistermerke som er så simpelt å så liten, da begynner man å tvile hvem som sitter i lovverket og skriver dette og hvor "blinde" de i vegvesnet er, også er ikke loven presis, så de gjetter seg fram :(

Du aner ikke, var sinnsykt deilig å få bilen godkjent! :D Ikke koslige bilturer når man tenker i bakhue at man kan bli avskiltet og få bot på 1300kroner når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager kan et klistremerke endre form på vinduet?! Vinduet er uansett hvordan man vender og vrir på det 100% lik form på om man har ett eller 100 klistremerker på bilen... Pirke pirke.

Helt tragisk av Statens vegvesen på de tingene der.

Jepp, helt tragisk, og det var de eksakte ordene han sa, "det endre form på vinduet". Jeg orket bare ikke å diskutere mer siden jeg ville ha skiltene. De er veldig pirkete og trangsynte folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...