Mexos Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Bare det at annonsen starter med følgende selvmotsigende setning sier vel alt: "Strøken BMW 520 Touring selges som den står". Er da ingen som selger strøkne biler som de står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Tja, han vil vel ikke ha noe ansvar for feil som kommer etter at bilen er solgt, det vet man jo aldri på en gammel bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Denne er det litt drøy pris på da... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37014171 Han tror at ettermontert m-fangere = +40k! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Denne er det litt drøy pris på da...http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37014171 Han tror at ettermontert m-fangere = +40k! Har ikke du lagt merke til girspakken ifra en e6/* lci? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Ja litt for dyr, men det er lagt en del penger i den og det er sikkert mulig å prute en del. Den er ikke så dyr at man behøver å lage en sladrespalte om den. Jeg syns i hovedsak at folk skal passe på og studere sine egne biler i stedet for å lete rundt hele nettverden for å finne noe på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Ja litt for dyr, men det er lagt en del penger i den og det er sikkert mulig å prute en del. Den er ikke så dyr at man behøver å lage en sladrespalte om den. Jeg syns i hovedsak at folk skal passe på og studere sine egne biler i stedet for å lete rundt hele nettverden for å finne noe på andre. Jeg har en anelse på hva han ga for den (kamerat av en kamerat osv)... Så pek fingeren din en annen plass. Det finnes biler som er nyere, kjørt mindre og penere enn denne til lavere pris. Denne mangler vesentlige ting, selv om den er påkostet - den mangler ting som idag vi forventer og tar for gitt, som f.eks at automatkassen er steptronic. At du koster på en bil betyr fuck all på pris igrunnen. Jeg kostet på min (da) splitter nye E90 over 100 000 på toppen av nybilprisen, og jeg visste godt at det er penger man aldri vil se igjen. Hovedgrunnen til at jeg postet denne var fordi jeg ser etter en E39 til, og her tapte han et kjapt salg på å prise seg så hinsides utav markedet at jeg ikke tar han på alvor engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Ja litt for dyr, men det er lagt en del penger i den og det er sikkert mulig å prute en del. Den er ikke så dyr at man behøver å lage en sladrespalte om den. Jeg syns i hovedsak at folk skal passe på og studere sine egne biler i stedet for å lete rundt hele nettverden for å finne noe på andre. Jeg har en anelse på hva han ga for den (kamerat av en kamerat osv)... Så pek fingeren din en annen plass. Det finnes biler som er nyere, kjørt mindre og penere enn denne til lavere pris. Denne mangler vesentlige ting, selv om den er påkostet - den mangler ting som idag vi forventer og tar for gitt, som f.eks at automatkassen er steptronic. At du koster på en bil betyr fuck all på pris igrunnen. Jeg kostet på min (da) splitter nye E90 over 100 000 på toppen av nybilprisen, og jeg visste godt at det er penger man aldri vil se igjen. Hovedgrunnen til at jeg postet denne var fordi jeg ser etter en E39 til, og her tapte han et kjapt salg på å prise seg så hinsides utav markedet at jeg ikke tar han på alvor engang. Ja den prisen var litt drøy, så blir jeg litt skeptisk når han ikke har foliert deksel over anlegget, antagelig for det var litt vanskelig. og atter en gang en E39 hvor motordeksel er fjernet under bilen, det gir i allefall meg en følelse av at ting ikke blir gjort ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Jeg tror selgere sammenligner bilene sine med facelift biler som er mye bedre utstyrt. De ligger jo ganske høyt i pris enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Om biler prises for høyt må enten selger beholde den eller gå ned i pris, er ikke verre enn det. Dersom disse bilene som er for høyt priset stadig blir solgt er jo ikke prisen så gal likevel. Er det noen som er overpriset så må det vel være 3 serien? Der får man mye mindre for pengene enn man gjør med en E39, for ikke å snakke om E38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Helt enig. E39 er jo så mye mer bil enn fks e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Om biler prises for høyt må enten selger beholde den eller gå ned i pris, er ikke verre enn det. Dersom disse bilene som er for høyt priset stadig blir solgt er jo ikke prisen så gal likevel. Er det noen som er overpriset så må det vel være 3 serien? Der får man mye mindre for pengene enn man gjør med en E39, for ikke å snakke om E38. Prisene er sykt høye for e39 utifra bilens alder samt tilstand. På finn er det par stykker 523 som har gått langt mindre enn den Jay-O har postet, som koster 20-30k mindre Med e46 er det langt langt verre enn med e39. Folk som selger e46 tror de selger gull her om dagen. Forstår igrunn ikke hvorfor prisene er så gale, når man får kjøpt seg en bedre utgave av e39 for samme eller mindre pris enn det en e46 koster. PS: 316 facelift er vel den rimeligste bilen av e46, og synes flere har hyggelige priser enn for.eks 318- og oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Hva kan man vente å få for en 2000 modell 520 Business Touring. Har snart runda 220000 km. Farge: Schwartz 2 Utstyr: 4x el. vinduer Airbager Alarm. Kjørekomputer. cruise kontroll. El. takluke Steptronic. Girer fint. Orginal Xenon i nærlys, Ettermontert 55 watt i langlys. LED i tåkelys. Avtagbar-krok. Rails. Rollo. Sports stoler M-tech multifunksjonsratt. M-tech matter. M-tech pedaler. M-tech fotstøtte. Orginal telefon/handsfree. Dual sone Ac. Automatisk blending av speil Regnsensor. Ryggesensor. Rullegardiner på bakdørrer. Ny type koppholder forran. carbon interiørlister. Oppbevaringskasse fra mercedes E-klasse. Bak seteryggen. Soundsystem/Navigasjon: bluetooth, ryggekamera, radio, mp3, sd-kort/usb/ipod inngang, DVD, Touchskjerm. innebyggd 2 GB lagringsplass for ripping av cd. Equaliser med bra justering av lydbildet. Oppgraderte høyttalere forran og bak, fin og bra lyd (Rockford 5.25" forran, og Polk komposett 6.5" bak) Drevet av en JBL 504 GTO. 12" Pioneer sub i kasse drevet av Kicker 750.1 kassen kan lett taes ut. Oppgradert batteri 115 ampere. Alt av ledninger er skjult og pent lagt opp.. Eksteriør: M-tech front fanger. M-tech lister. M-tech speil. 2001 Lykteglass på orginale hella lykter. ccfl angel eyes. Orginale 2001 baklykter (LED) Ny type bredere grill. (Krom ytterst og svart inni) carbon på dørhåndtak Felger: 18" ACE Puma felger, med ok sommerdekk.. 15" RH X-rad kopier med nye piggdekk.. 16" Decsent med ok sommer dekk.. Understell: Forran: Orginal m-tech fjører og sachs dempere.. 1 år gammel. Bak: Orginal m-tech fjører og Bilstein b8 dempere. 2 år gammel. Byttet: Alle ABS sensorer er byttet, ABS-modul er nettopp overhalt. Skiver og klosser forran er byttet. Støtdemper foringer og bump stoppere er byttet forran og bak. Stabstag forran. Stabbstag bak. Knirkeforinger. Kullfilter AC. Viftemotstand. Olje har blitt byttet hver 10.000. km. Castrol. Nye boch plugger. KN- kold air intake. (Orginalt luftfilterhus følger med) LED i alle interiør og dør lysene. Minus: Et par små parkerings bulker. Steinsprang på panser. Ripe over tanklokk.. Liten rust blemme. oppe på bakskjerm. Liten bulk i taket.. Slakk i et styreledd. en sprukket knapp på ac panelet. Et lite svi merke i fører setet. Speilene er ikke lakkert. Bilen er røyket i.. Følger med: Diagnose utstyr.. Nye Einbach senkefjører (Senker 40/20).. Orginale speil. Orginale baklykter. Alle nøkler er med.. Service heftet er fulgt. Hva tror dere at denne er verdt? Selge eller bygge om til 528/530?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Du selger ikke eibach fjærene løst ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Blir nok å montere det vist jeg ikke selger bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå