Reset Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Hei, som topic sier, er det mulighet å montere coilovers ifra e39 523i på en e34 525i touring? Mulighet å evt tilpasse det litt, slik at det passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Det er jeg 89% sikker på at ikke vil gå. Søk litt på RealOEM.com på E34 og E39 understell, så ser du forskjellene i hjulopphenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 du trenger bare å kappe å sveise litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 "kappe og sveise litt". Nei, dette er ikke mulig kun ved å tilpasse litt. Dette krever ganske mye tilpassing faktisk. Hvertfall foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Du mener det? Har skaffet meg noen nå å har eit par fjørbein. Skal lage ein how to do eg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... -e34-build Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Jeg vil vel ikke si det er en god løsning å måtte sveise coiloveren fast i fjørbeinet, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Ok, det er din meining;) ka gjer en ikke for å spare ein hau med tusenlapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Blir det så mye spart, du må jo nesten ha et sett fjørbein liggende i bakhånd siden risikoen for at du må få på originalt understell alltid vil være der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Såvidt jeg vet må man alltid sveise coilovers på E34 forann? Er vel fåtall du får ferdig montert med spindel og de koster fort 12-14k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Jada, det er jeg klar over. Men noen av disse leverandørene krever jo at du sender inn ditt fjørbein slik at det blir TÜV godkjent. I Norge hvor risikoen for å bli tatt i teknisk kontroll osv er det vel enten greit å gjøre dette godkjent, altså få det med TÜV, eller så må du jo ha et sett fjørbein i bakkant. Og da blir det vel brått ikke så billig alikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Helt enig med deg.. Men ville bare påpeke at dette er nok mulig med litt triksing, og vis man ikke bryr seg om TUV-godkjenning så er det mye penger å spare på et sett til 3000kr og en kvelds arbeid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Stemmer. Har flere sett med fjørbein liggende. Å tuv bryr eg meg lite om.. Så dette skal prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå