M|Fjeld Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindstrøm Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 mange tak alle sammen... Jeg kommet igen i år til e30meet. vi havde en rigtig fin tur sidste år, og i år vil vi ha flere med fra danmark... min plan med m57d30 motor er dog udskudt lidt. motoren står i værstedet, men ombygning fra autgear til 6trins manuel og montering i bilen venter til næste vinter da jeg har har andre ting jeg prioriterer højere lige nu... men lidt ændringer kommer der dog... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Det liker jeg! Du får følge opp med bilder osv av motorbytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindstrøm Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 det skal jeg nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindstrøm Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 vi kommer 10-12 biler fra danmark til e30meet - vi ser meget frem til at deltage i træffet igen i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Gleder meg kunne du sendt meg noen bilder av hvordan man skrur wastegaten i bunn? Har noe av det samme oppsettet i min E39 Touring, og har tenkt på det samme ang wastegaten, men er blank på det Sent from my eyePad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Vi har sett et rykende fersk bilde av denne, FY SATAN så rått :) gleder oss til å se denne på treffet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gladiator Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Det får man gratulerar till en riktig pärla, du vet hur man ta hand om sin kärlek Skulle vilja gärna se den också på mitt BMW forum: http://www.bimmerpower.org/index.php?action=forum Kommer du till Mantorp BMW träff nästa vår 2014? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå