spruddel Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Er det noen som er interesserte i og samles til et lite treff søndag 02.09? Knipse litt bilder, sparke litt dekk og ljuge på oss noen ekstra hestekrefter? Forslag til sted? Gjerne sted hvor det går an å ta litt fine bilder? Klokkeslett passer flest? Muligheter for at jeg ikke kan selv, men kan jo prøve å få samlet folk likevel
Thomaz Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Hadde jeg gjerne vært med på hadde jeg ikke jobbet hele helgen
Z1 Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 En smule kort vasel kansje ............... Men hvor / når ?? Bestiller du sol ??
spruddel Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Spør bare om det er interesse. Hvis ikke folk er interesserte, så blir det ikke noe. Ser dårlig ut med tanke på sol (og deltagere).
lamar81 Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 er kanskje med neste søndag, må bare kjøpe en ny bimmer, da e46´en er solgt....
FredrikE24 Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Sett det på neste Søndag, så skal jeg legge det i planen.
320 cd Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Neste søndag er jeg med, da blir det forhåpentligvis flere enn oss tre - fire som møtes på kaia. Bra forslag
spruddel Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Kan godt ta neste søndag, men er ikke sikkert at jeg kan da Men de som kan kan jo alltids treffes
Nytern Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Før i tia hadde folk tid til sosiale sammenkomster, nå virker det som om alle er opptatt med sitt.. En kunne håpe at det var viktige sysler man var opptatt med, men nei! Vi snakker tidstyven internett.. Når jeg tenker meg om blir jeg faktisk robbet for tid i dette øyebl.......
M|Fjeld Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Kan godt ta neste søndag, men er ikke sikkert at jeg kan da Men de som kan kan jo alltids treffes Passer bra for meg idag, hadde vært morsomt med et lite treff Nå har ikke jeg bmw lenger, men det får så være
FredrikE24 Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Kan godt ta neste søndag, men er ikke sikkert at jeg kan da Men de som kan kan jo alltids treffes Passer bra for meg idag, hadde vært morsomt med et lite treff Nå har ikke jeg bmw lenger, men det får så være Kan godt komme med merca mi jeg så har vi begge Merc
M|Fjeld Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Får jeg fyr på den så møtes vi på kaia til søndag da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå