Mantis Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Denne posten er ikke meningen for å henge ut GS, men for å advare mot at produktet slett ikke holder mål og i alle fall ikke om man tar prisen til betraktning. Hvor skal jeg begynne.. Hullet for ryggesensorene er 2mm for smalt, så du får rett og slett ikke sensorene inn i hullet. Her måtte jeg omtrent slipe bort alt av plastikk, og når godset er 2-3mm så sier det seg selv at dette bare er håpløst. I tillegg er festet på baksiden for de to sensorene på midten plastsveiset med utrolig dårlige sveiser. Disse knekker og er sprøtt. Heldigvis har jeg tilgang på utstyr hvor jeg kan plastsveise, men for de som ikke har det, så er det utrolig kjipt å stå der med knekte fester for ryggesensoren. En del av festene på støtlistene var knekt, men plastsveiset igjen fra fabrikant. Disse var også sprø og knakk selvfølgelig med en gang, så jeg måtte lime listen på plass. Hullene til bjelken på innsiden er skeive, så mange av hullene passer ikke overens. Her må man ta drillen fatt og lage nye hull. Totalt har jeg kastet bort 4 timer på en fanger som ikke eier passform! Mest sannsynlig må jeg bestille en ny fanger og få den lakkert og montert opp, for dette holder rett og slett ikke mål og det ser ikke særlig bra ut. Har alltid vært skeptisk til ebay, men alt jeg har bestilt fra ebay har passet utrolig godt, og jeg trodde GS hadde levrandører som i det minste klarte å matche de aller rimeligste selgerene på ebay, men der tok jeg feil. Framfangeren betalte jeg en brøkdel for på ebay, og den hadde i det minste god passform og hull til f.eks bjelken var aldri noe problem. GS bestiller Taiwan-fangerene men dobler prisen og selger dette uten å undersøke kvaliteten virker det som. Arrg! Beklager at jeg er irritert, men dette er en fanger til 4.200,- kroner + kostnader for lakkering
RS-Heggem Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Hvorfor prøvde du den ikke før du lakkerte den? Det lønner seg med alle produkterm og iallefall taiwan vare. Men uansett, det er for dårlig..
Mantis Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Prøvde? Skal man da demontere bjelker og styre på, bare for å "teste" før man lakkerer? I så tilfelle måtte jeg jo ha flyttet støtfangerbjelken 4 ganger, for lakkereren sa det kunne ta litt tid og han fikk se når han fikk tid, så jeg måtte jo montert orginal fanger på igjen i mellomtiden. Jeg regnet med dette var bra vare ettersom prisen var relativt høy til uorginal å være og jeg kjenner flere som har montert uorginal bakfanger uten særling store utfordringer. Jeg får se hva jeg klarer å redde og om jeg kan klare å drille opp nye hull til PDC og lage en slags patent på feste på baksiden - men det burde være totalt unødvendig. I tillegg får jeg prøve å "stuffe" opp fangeren med ekstra isopor slik at passformen bak blir bedre. Får faen meg hodepine av hele greia.
Saltkjelen Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Det er nok den eneste løsningen for å forsikre seg om at passformen er slik man ønsker. Det er kanskje tungvint, men muligens verdt bryderiet. Jeg kan for øvrig tilføye at jeg var svært fornøyd med samme støtfanger fra GS. Denne hadde både god passform og jeg måtte ikke begynne med noen modifikasjoner for at dette skulle bli riktig.
Mantis Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Var den beregnet for PDC? Jeg kan ikke fatte at noen kan få inn en ryggesensor i de hullene
bmw black jet Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Det er to str. På pdc sensorer til E39 jeg har hatt akkurat samme problemer som deg Mantis ta kontakt med gs og gi dem delenr på sensorene dine og si forklar problemet.
Jay-O Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Synes folk fra GS burde forklare seg nå Forklare seg, ja - forklare seg her, nei. Har OP tatt kontakt med GS i det heletatt før denne utblåsningen? Hadde gjort det først. GS kan ikke forbedre ting eller skaffe bedre deler dersom de ikke får skikkelig tilbakemelding, ris og ros, fra kundene sine. Syns det er litt drøyt å klage på leverandører og butikker før man har tatt kontakt med dem og sett hva service de kan utføre for deg. Vi får se om Morgan dukker opp her i tråden...
gallay Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Synes folk fra GS burde forklare seg nå Forklare seg, ja - forklare seg her, nei. Har OP tatt kontakt med GS i det heletatt før denne utblåsningen? Hadde gjort det først. GS kan ikke forbedre ting eller skaffe bedre deler dersom de ikke får skikkelig tilbakemelding, ris og ros, fra kundene sine. Syns det er litt drøyt å klage på leverandører og butikker før man har tatt kontakt med dem og sett hva service de kan utføre for deg. Vi får se om Morgan dukker opp her i tråden... No offence, men jeg ville gjerne høre hva GS mener om slike saker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå