Gå til innhold

Kristoffer sin E87

Krisfje
 Share

Anbefalte innlegg

Har polert bakstilling og hele eksosen med Scholl S3 Gold på Gul Sonus pad (s) og Krauss DA maskin. Brukte 7t, LSP ble Collinite 476.

Begynte slik....

IMAG0602.jpg

Og gikk til dette :)

IMAG0603.jpg

Ble fornøyd med dette også, AEZ 225/40-18, Nokian Hakka Z Y92 :)

IMAG0634.jpg

IMAG0630.jpg

IMAG0624.jpg

IMAG0610.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det ser bra ut bakfra, og jeg har fått kommet langt ned i metallet og 476 er veldig smussavvisende :) Skal vaske der når jeg vasker bilen, så regner med d holder leeenge :) Neste prosjekt er å pusse ned nav og lakke med Hammerite :) Gøy å vite at bilen er like bra under som over. Er på DCN, så det forklarer vel d meste? :lol: Ja, jeg er gæren :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Får fortsette monologen min med å si at jeg er den heldige vinneren av Swissvax sin OMS konkurranse, Mastercollection med Concorso voks. Så nå blir det enda trangere i detailerhylla :) Verdien er 5 999,- kr :) legger ut bilde når jeg fårn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakker de 16" Alutech-felgene som fulgte med som vinterhjul nå. De var kantkjørt da jeg kjøpte bilen, så jeg har hatt på epoxy-sparkel og våtslipt alle felgene. Nå står de i garasjen sammen med varmevifte. Regner med å få satt de på i morgen :( Trist å gå fra AEZ 18" til Alutech 16" og skvettlapper, men sålenge det er ordentlig vinter så går det greit ;) Slenger ut bilder i morgen tenker jeg. Blir også full hjulbuevask og Polytrol på all hardplast. Samt litt kobberpasta på bolter og nav. MEN jeg gleder meg til å ta sommerhjula skikkelig, med Scholl og Swissvax, blir vel S30+ og Autobahn m/Pneu til slutt. Skal kjøre de helt til hytta så de står tørt og fint i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...