Krisfje Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Har polert bakstilling og hele eksosen med Scholl S3 Gold på Gul Sonus pad (s) og Krauss DA maskin. Brukte 7t, LSP ble Collinite 476. Begynte slik.... Og gikk til dette Ble fornøyd med dette også, AEZ 225/40-18, Nokian Hakka Z Y92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Creds! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Creds, ja. Men er det noe poeng? Blir vel fort møkkete/stygt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Jada, det ser bra ut bakfra, og jeg har fått kommet langt ned i metallet og 476 er veldig smussavvisende Skal vaske der når jeg vasker bilen, så regner med d holder leeenge Neste prosjekt er å pusse ned nav og lakke med Hammerite Gøy å vite at bilen er like bra under som over. Er på DCN, så det forklarer vel d meste? Ja, jeg er gæren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Ser bra ut dette ja creds:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Nav og kalipere lakket med Hammerite. Pussa med stålbørste og vasket med rødsprit først. Før: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Stemningsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=OcMTznYRZac Verdens dårligste youtube-film, skulle bare prøve meg frem med sommerdekka og brutter filma tilfeldigvis... lol Litt med og uten DTC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Noen som har tips til hvor jeg kan finne den sorte listen bak på fangeren og de to små foran, lakkert? Brukt er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Kan du ikke lakke dem som er på bilen? Edit; Br. London har stort sett ett par 1'ere inne til en hver tid. http://www.blb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Har fått pris på lakking, over 3000,- er litt drøyt synes jeg Så brukt er primært ønskelig. Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Får fortsette monologen min med å si at jeg er den heldige vinneren av Swissvax sin OMS konkurranse, Mastercollection med Concorso voks. Så nå blir det enda trangere i detailerhylla Verdien er 5 999,- kr legger ut bilde når jeg fårn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Holder på å fylle opp i nye Swissvax skapet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Lakker de 16" Alutech-felgene som fulgte med som vinterhjul nå. De var kantkjørt da jeg kjøpte bilen, så jeg har hatt på epoxy-sparkel og våtslipt alle felgene. Nå står de i garasjen sammen med varmevifte. Regner med å få satt de på i morgen Trist å gå fra AEZ 18" til Alutech 16" og skvettlapper, men sålenge det er ordentlig vinter så går det greit Slenger ut bilder i morgen tenker jeg. Blir også full hjulbuevask og Polytrol på all hardplast. Samt litt kobberpasta på bolter og nav. MEN jeg gleder meg til å ta sommerhjula skikkelig, med Scholl og Swissvax, blir vel S30+ og Autobahn m/Pneu til slutt. Skal kjøre de helt til hytta så de står tørt og fint i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå