BMWentusiasten Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Husk at slike justeringer gjør du etter at du har montert opp hele anlegget. Mistenker at eksosen på høyre side skal kompensere for at eksosen på venstre henger på dens høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Tja jo tenker jo det jeg og, men der røret går ut fra bakpotten er det et flexirør, så den holder vel ikke oppe så mye? Men får se når jeg får montert sammen sjiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Blir grisetøft detta! Ræva på E39 med m5 bakfanger e til å bli kåt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Tja jo tenker jo det jeg og, men der røret går ut fra bakpotten er det et flexirør, så den holder vel ikke oppe så mye? Men får se når jeg får montert sammen sjiten Njaaa... Monter det sammen først så ser du det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Eksosanlegget er PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Og...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Glemte bilde heh.. Skal ta det når jeg kommer hjem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Sleng ut bilde da !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Ser ut som dette blir en pen bil! Legg ut lydklipp og bilde av eksosen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 dette blei groomt enda en feit e39 her som jeg ikke kom over før nå , kikka igjennom tråden din ser ut som du har de rette planene for at dette blir en super bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Der var bildene på plass ja, takk for det Christer bayerks-mach-werk Tusen takk for det Ja prøver å gjøre alt rett, alt skal være strøkent Ingen skamsenk eller valsing, kjører kun originalt Har også M5 felger jeg skal pusse opp og gjøre strøken til våren. Skal få tatt noen bilder av de. BMWE39turbo Ja det kommer seg Din bil er jo grom, bilen din har vært en stor inspirasjon og en av grunnene til at jeg valgte E39 også. Lydklipp kommer! Laster opp nå. Litt diverse: Litt diverse opphoring innvendig Har kjøpt carbonfolie, skal trekke om alle lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Sweet! Jeg og vil ha gule blink! Ble det helle lykter eller gikk du for depo egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Er ekte hella lykter ja Begynner å like gule blink mer og mer Lydklipp av kald motor, skal få tatt et lydklipp til med varm motor. Elsker lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Bare meg som ikke kan se bildene av det jeg mistenker som bilder av eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå