Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ville nokk gått skikkelig i tenkeboksen å prøvd å finne noe som ikke alle har , men som du veit kommer til å bli dødsrått .

Jeg gikk for bbs lemans på min E39 , men turte ikke å gutse på med noe nytt da så hadde jeg litt hast med å få kjøpt felger da sommerdekkene mine var totalt utslitt å jeg måtte komme med noe nytt. visste at bbs lemans kom til å ta seg bra ut så da blei det de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det :)

Fikk testet ut spilleren i dag, er imponert over hvor bra den er :D Lysene i spilleren blender rett inn med interiørlysene ellers, god lysstyrke på skjerm, ingen 'hakking' eller lagging.

Fikk med wifi dongle, og 3G dongle også, så en har internett i bilen til enhver tid.

[ Bilde ]

Hallais! Syntes bilen din er blitt utrolig fet! Bare et spørsmål! Hvor mye betalte du for skjerm/Navien? Var det noe problem å ta den på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nokk gått skikkelig i tenkeboksen å prøvd å finne noe som ikke alle har , men som du veit kommer til å bli dødsrått .

Jeg gikk for bbs lemans på min E39 , men turte ikke å gutse på med noe nytt da så hadde jeg litt hast med å få kjøpt felger da sommerdekkene mine var totalt utslitt å jeg måtte komme med noe nytt. visste at bbs lemans kom til å ta seg bra ut så da blei det de.

Tja jo, har egentlig bestemt meg for to av disse felgene, enten BBS LM eller M5 felger, gikk gjennom jacobsen91 sin gamle tråd i går å syntes GS Concave tok seg bra ut på den bilen.

Men får sjå, fortsatt en liten stund til sommerhjulene skal på.

Satser på det :)

Fikk testet ut spilleren i dag, er imponert over hvor bra den er :D Lysene i spilleren blender rett inn med interiørlysene ellers, god lysstyrke på skjerm, ingen 'hakking' eller lagging.

Fikk med wifi dongle, og 3G dongle også, så en har internett i bilen til enhver tid.

[ Bilde ]

Hallais! Syntes bilen din er blitt utrolig fet! Bare et spørsmål! Hvor mye betalte du for skjerm/Navien? Var det noe problem å ta den på?

Tusen takk for det. :)

Spilleren kostet rundt 5000kr inkl frakt og moms. Må si jeg er meget fornøyd :)

Var ikke noe problem å montere den, alle kabler er er plug'n'play. Men rammen fra originalspilleren må modifiseres litt for å få den perfekt inni. Smal sak egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått testet ut det enda, men ja kan koble til bluetooth osv, streame musikk fra spotify på telefonen over til spilleren.

Mikrofonen er jo innebygget i spilleren, og vil tro det er mye støy når du kjører desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor folk liker de GS concave felgene, ser jo ufyselige ut.. Enda styggere enn M6-hjulene folk putter på bilene sine. Jeg syns du burde gå for LM 19", det er en sikker vinner på E39! :) Ser stilig ut, tidsriktig, og akkurat passe blanding mellom ekslusiv og racing. Med andre ord: PENT! ;)

Og ellers er det bare å glede seg til sommer-bilder av denne bilen, pen E39 du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...