bayerks-mach-werk Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg ville nokk gått skikkelig i tenkeboksen å prøvd å finne noe som ikke alle har , men som du veit kommer til å bli dødsrått . Jeg gikk for bbs lemans på min E39 , men turte ikke å gutse på med noe nytt da så hadde jeg litt hast med å få kjøpt felger da sommerdekkene mine var totalt utslitt å jeg måtte komme med noe nytt. visste at bbs lemans kom til å ta seg bra ut så da blei det de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Satser på det Fikk testet ut spilleren i dag, er imponert over hvor bra den er Lysene i spilleren blender rett inn med interiørlysene ellers, god lysstyrke på skjerm, ingen 'hakking' eller lagging. Fikk med wifi dongle, og 3G dongle også, så en har internett i bilen til enhver tid. [ Bilde ] Hallais! Syntes bilen din er blitt utrolig fet! Bare et spørsmål! Hvor mye betalte du for skjerm/Navien? Var det noe problem å ta den på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg ville nokk gått skikkelig i tenkeboksen å prøvd å finne noe som ikke alle har , men som du veit kommer til å bli dødsrått . Jeg gikk for bbs lemans på min E39 , men turte ikke å gutse på med noe nytt da så hadde jeg litt hast med å få kjøpt felger da sommerdekkene mine var totalt utslitt å jeg måtte komme med noe nytt. visste at bbs lemans kom til å ta seg bra ut så da blei det de. Tja jo, har egentlig bestemt meg for to av disse felgene, enten BBS LM eller M5 felger, gikk gjennom jacobsen91 sin gamle tråd i går å syntes GS Concave tok seg bra ut på den bilen. Men får sjå, fortsatt en liten stund til sommerhjulene skal på. Satser på det Fikk testet ut spilleren i dag, er imponert over hvor bra den er Lysene i spilleren blender rett inn med interiørlysene ellers, god lysstyrke på skjerm, ingen 'hakking' eller lagging. Fikk med wifi dongle, og 3G dongle også, så en har internett i bilen til enhver tid. [ Bilde ] Hallais! Syntes bilen din er blitt utrolig fet! Bare et spørsmål! Hvor mye betalte du for skjerm/Navien? Var det noe problem å ta den på? Tusen takk for det. Spilleren kostet rundt 5000kr inkl frakt og moms. Må si jeg er meget fornøyd Var ikke noe problem å montere den, alle kabler er er plug'n'play. Men rammen fra originalspilleren må modifiseres litt for å få den perfekt inni. Smal sak egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Hvilken spiller har du? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Dis shiet http://www.ebay.com/itm/251201251993?ss ... 1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Hvordan er lyden og brukergrensesnittet? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Lyden er konge, mye bedre enn originalanlegget. Brukergrensesnittet er så som så. Litt knotete i begynnelsen, men med engang du vet hva alle funksjoner gjør går det ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Og du kan koble telefon til og bruke som handsfree? Og hvordan er lyden i evt. Handsfree? Sent from my refridgerator using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Har ikke fått testet ut det enda, men ja kan koble til bluetooth osv, streame musikk fra spotify på telefonen over til spilleren. Mikrofonen er jo innebygget i spilleren, og vil tro det er mye støy når du kjører desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Hva med gs-retro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hadde GS-retro på gamlebilen, men føler ikke de tar seg så bra ut på E39 og i 19" desverre. Nei vettuka, tror jeg går for 19" LM jeg altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Disse hadde kanskje vært noe? Bare sett bilder, men virker Litt kule http://www.greenpart.se/product.html/mk ... gory_id=60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Ja de virker tøff, men føler de tar seg best ut på E60, ser litt stort ut på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Blei litt for mye diplanger-felger Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Fatter ikke hvorfor folk liker de GS concave felgene, ser jo ufyselige ut.. Enda styggere enn M6-hjulene folk putter på bilene sine. Jeg syns du burde gå for LM 19", det er en sikker vinner på E39! Ser stilig ut, tidsriktig, og akkurat passe blanding mellom ekslusiv og racing. Med andre ord: PENT! Og ellers er det bare å glede seg til sommer-bilder av denne bilen, pen E39 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå