Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det er jo kult ;) har vært på tanken å bygge carputer også, men vil egentlig bare ha et basic system, da jeg kun bruker radio, gps og bluetooth i hovedsak :P vil også ha gode lydinnstillinger, og muligheter for å bygge litt anlegg, da jeg skal koble opp forsterker og bytte alt av høyttalere i touringen snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det liv i denne tråden og ja, kjekt å se. :mrgreen:

Vil Pdc funke med den spillern ?

Veldig usikker, tenker du på at musikken pauser når PDC'en blir aktivert? Vet ikke helt siden jeg ikke har PDC, men kanskje? Hører vel pipingen ganske godt selvom man har musikk på? :P

Skal si de Smarty hjula har gått på rundgang :P

Haha ja, det er sant. Så på gamle pakkelappen at en oppi nord-norge har eid dem også?? Men nå er de kommet for å bli, heldigvis :)

fått dekk på felga? påtide å legge ut bilder av bil med felger på :D

har forresten nettopp bestilt samme spiller som deg, kor lang tid det tok før du fikk den? :)

Nei, har ikke fått dekk enda :( Har ikke fått lønning enda, så det blir bestilt samme dag jeg får lønning. Blir falken dekk med 235 dekk foran og 265 bak. Kanskje en 10mm spacer foran også. Eibach fjører blir det og.

Også litt diverse snacks fra koed.no og 8)

Spilleren er helt suveren! Men har et lite problem med bilen for tiden, så radio, ryggelys, eller blinklys og forskjellige lys-symboler viser ikke i speedometeret, så har ikke fått testet den ut så veldig mye. Veldig artig med android, satt en kveld en halvtime å knotet med spilleren :lol:

Det tok vel litt over 2 uker fra jeg bestilte navi'en til jeg fikk den. :)

Hvis du bytter alle høytalere må dus krive litt om det, er noe jeg selv har tenkt og gjøre i nermeste framtid.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Blir ikke førsteprioritert akkurat, er godt fornøyd med lyden nå, eneste jeg savner er litt bass. Men blir vel en Blaupunkt DNP forsterker og noen komponentsett en gang tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst denne er plug and Playstation denne spillern så trur jeg jammen at jeg bestiller meg en sånn jeg også , leste. Litt tidligere i tråden her om atdu trengte en ramme ? Har deling. Til den ramma du trengte ved montering. . .?

Plug and play ja :) ALT fulgte med :) Monteringen av spilleren er det eneste problemet desverre, selve boksen som går bakover den er montert helt oppe ved skjermen, så spilleren passer ikke inn i den originale rammen desverre. Jeg ender vel opp med å lage en egen ramme på det der, har egentlig bare satt den inni nå, uten noe montering. Sitter faktisk greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...