Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

har du fått kopla deg på internett via tlf på spilleren din?

Har sjølv prøvd å få internettkopling via bluetooth, prøvd å kople til via usb modemet (den kvite dingsen som fulgte med, som du kan legge simkortet inni) men ingenting, wifi-en slår seg heller ikkje på(?) skjønner ikkje den dritt.. :P hadde planer om å lasta ned spotify så eg kan spille i offline modus når eg kjører, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skrev i går og, glemte helt å svare. Nei originalrammen passer ikke, jeg satt den bare løst inni, men er ikke mye jobb å lage en ramme selv.

Jeg fikk koblet meg på nett ja, det fulgte med en hvit liten USB stick, plugget den inni bak, gikk inn på android og valgte nettverksinnstillinger, og tok på 'delt nett' på iphonen.

Rart det ikke funker på din? Jeg fikk bare med en hvit usb dings, og det var bare til wifi ikke til 3g. Spotify tar mye plass da, nesten like greit å bruke streaming via bluetooth da?

Hvilken telefon har du?

Men har ikke fått testet ut så mye mer med spilleren i det siste, sliter med problemer med elektronikken.. J***** irriterende, mister helt interessen for bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje satt i usb sticken bak, kan vere det (?)

Har samsung et eller annet, ikkje noke android tlf eller lignende..

Streame via bluetooth blir vel dyrt for meg som ikkje har android på tlf?

Hadde igrunn håpt å få lasta det ned på spilleren, å spille i offline modus, trur det blir enklest for min del.

Men får prøve å hive usb-en bak spilleren og prøve igjen.

Takker ! :)

Kas problem du har med elektronikken? og må ikkje gi opp, snart sommer og cruisetid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, antok du hadde android eller ios eller noe :P men prøv med den usb greien bak :)

Mye rare problemer.. For å nevne noe:

- Blinklys lager ikke den 'klikke' lyden når du tar på blinklyset.

- De grønne pilene for blinklyset lyser ikke opp i speedometeret.

- Symbolene til parklys, tåkelys, langlys osv viser ikke i speedometeret.

- Ikke lyd i radioen.

- Ryggelys fungerer ikke.

- Bremselys i bakruten fungerer ikke.

- Den tapper seg for strøm.

Tja, det var vel det jeg kom på i farten :) Kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.. Tror jeg leverer inn bilen å får noen som er dyktige ang. bilelektronikk til å feilsøke.

Det jeg kan si med sikkerhet er hvertfall at problemene kom ETTER at jeg montere den nye spilleren.

Det har egentlig bare forværret seg over tid, nå får jeg ikke på spilleren. Var ute å kjørte nettopp, og koblet i spilleren igjen (har den bare frakoblet i bilen atm.) også fikk jeg feil på at en dør var åpen. Men døren var igjen. Koblet jeg ut igjen spilleren var døren 'lukket' igjen, i følge kjørecomputeren.

Merkelig. Vurderer å selge spilleren, fucker jo opp hele bilen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du dynavin?

Canbus-boksene til spillere i e39 kødder mye med elektronikken, jeg hadde plutselig lo/hi istedetfor 16/32 grader i klimapanelet på 523'n :s

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer, den går til pdc, obc osv osv også, har hørt at den har kødda til før, fra andre spillere, så kan godt hende den kødder til for deg også, prøv å koble fra spilleren, koble fra batteriet, så det får nullstilt seg helt, kan være noe i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ser ut som det er lysmodulen som har tatt kvelden, så skal få tak i en ny en asap å få kodet :). Dekk til felger og lakk på deler blir også gjort fortløpende. Frister nesten litt å selge, lysten på E60/E46/E92 er stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er lysmodulen som har tatt kvelden, så skal få tak i en ny en asap å få kodet :). Dekk til felger og lakk på deler blir også gjort fortløpende. Frister nesten litt å selge, lysten på E60/E46/E92 er stor..

Noe nytt jokke?

Må uansett fikse den før salg da!

Vurderer E36 M3 over sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...