Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Slenger meg på den siste der jeg ! :)

Må få prøve de her setene dine en dag, kjenner jeg godt kunne tenkt meg M5 seter. blir passe sliten i kroppen av å kjøre langt i comfort setene jeg har merker jeg..

Jeg stemmer for 4x76mm ! :) Jeg angrer bittert for at jeg ikke gikk for 4 rørs når jeg kjøpte altså.. Er nesten så jeg vurderer å selge Supersprint anlegget..

uansett, gleder meg til fortsettelse her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Skjer ikke veldig mye her for tiden :P Den har nok bare stått i garasje.

Men har fått tak i Eisenmann eksos nå, og skal levere bakfangeren inn til lakkering om 2 uker.

Har bestemt meg for å heller gå for 19" HyperTrack felger fra GS, enn 18" M5 hjul, er så vanskelig å få tak i noen strøkne hjul :P

eisenmann%20e39%20touring.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det som var planen, hadde jo kjøpt originalt M5 eksosanlegg. Men var jo umulig å få tak i et bagasjeromsgulv fra en M5, og ville helst ha et M5 gulv, blir så mye enklere og mer cleant.

Så jeg solgte dette i forgårs :P

Schmiedmann hadde en god deal på et brukt Eisenmann anlegg til E39, til latterlige 6k.. Vet det gjerne ser ganske pinglete ut med kun et rør, men ser ganske fett ut spør du meg. Hadde nok gått for 2x83mm om ikke Schmiedmann hadde dette inne.

Vil ikke akkurat si at Eisenmann er harry :P Menmen, smak og behag.

Du må få deg BMW igjen forresten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på den siste der jeg ! :)

Må få prøve de her setene dine en dag, kjenner jeg godt kunne tenkt meg M5 seter. blir passe sliten i kroppen av å kjøre langt i comfort setene jeg har merker jeg..

Jeg stemmer for 4x76mm ! :) Jeg angrer bittert for at jeg ikke gikk for 4 rørs når jeg kjøpte altså.. Er nesten så jeg vurderer å selge Supersprint anlegget..

uansett, gleder meg til fortsettelse her :D

Blir du sliten i kroppen av comfort setene ? Trodde disse var di mest behagelige alternativet jeg ?

Elegant 5'er. Å hvorfor ikke beholde di hjulene du har ? Er jo veldig kledelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 setene er konge ja. Uten tvil det beste jeg har sittet av bilseter.

Takk for det :) Ja de er kledelig, men fristelsen for noe annet er stor, syns 19" BBS LM er så kult på disse bilene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...