ChristerM Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Slenger meg på den siste der jeg ! Må få prøve de her setene dine en dag, kjenner jeg godt kunne tenkt meg M5 seter. blir passe sliten i kroppen av å kjøre langt i comfort setene jeg har merker jeg.. Jeg stemmer for 4x76mm ! Jeg angrer bittert for at jeg ikke gikk for 4 rørs når jeg kjøpte altså.. Er nesten så jeg vurderer å selge Supersprint anlegget.. uansett, gleder meg til fortsettelse her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 De skal du få prøve Ja 4x76mm frister sykt, men det koster da. 8-9000kr eller noe? Har du peiling Christer? Regner med jeg får noe cash snart slik at jeg får lakkert M5 bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Sweet! Mja.. Jeg fikk pris på 15 for duplex supersprint ink. Montering hos svemdsem.. Sikkert litt dyrere med Eisenmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Halloo, kan jo like så greit kjøpe 2 Scorpion potter og lage noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Måtte ha meg noen matter i bilen, så kjøpte disse fra eBay. 500kr er ikke gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Ja, jeg kan ikke se for meg det kan være så syyyykt mye styr å sveise på et 2,5" rør bort med to stusser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Skjer ikke veldig mye her for tiden Den har nok bare stått i garasje. Men har fått tak i Eisenmann eksos nå, og skal levere bakfangeren inn til lakkering om 2 uker. Har bestemt meg for å heller gå for 19" HyperTrack felger fra GS, enn 18" M5 hjul, er så vanskelig å få tak i noen strøkne hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Om du skal ha 4x eksos så "må" du skjære bort reservehjulsbrønnen og gjøre det ordentlig Sånt jalla rør-opplegg som det er er harry.. Jeg syntes iallefall at det ser kjipt ut når man lett ser at det kun er lyddemper på ene siden. Jeg hadde gått for 2x83mm eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Var det som var planen, hadde jo kjøpt originalt M5 eksosanlegg. Men var jo umulig å få tak i et bagasjeromsgulv fra en M5, og ville helst ha et M5 gulv, blir så mye enklere og mer cleant. Så jeg solgte dette i forgårs Schmiedmann hadde en god deal på et brukt Eisenmann anlegg til E39, til latterlige 6k.. Vet det gjerne ser ganske pinglete ut med kun et rør, men ser ganske fett ut spør du meg. Hadde nok gått for 2x83mm om ikke Schmiedmann hadde dette inne. Vil ikke akkurat si at Eisenmann er harry Menmen, smak og behag. Du må få deg BMW igjen forresten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Artig og følge med her... Kan bli bra dette, E39 er og blir aldri feil med litt M tech osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 I værste fall er det jo bare å kappe og blende, så har du eisenmann 2x74(?) men skal ikke si du burde gjøre det, for da får jeg maximillian på nakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Ja, det blir nok bra tilslutt. Sakte men sikkert Haha Tzunami, nei jeg beholder nok 4x76mm Syns det er ganske så fresht jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Slenger meg på den siste der jeg ! Må få prøve de her setene dine en dag, kjenner jeg godt kunne tenkt meg M5 seter. blir passe sliten i kroppen av å kjøre langt i comfort setene jeg har merker jeg.. Jeg stemmer for 4x76mm ! Jeg angrer bittert for at jeg ikke gikk for 4 rørs når jeg kjøpte altså.. Er nesten så jeg vurderer å selge Supersprint anlegget.. uansett, gleder meg til fortsettelse her Blir du sliten i kroppen av comfort setene ? Trodde disse var di mest behagelige alternativet jeg ? Elegant 5'er. Å hvorfor ikke beholde di hjulene du har ? Er jo veldig kledelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 M5-setene er definitivt de beste å kjøre langt med! har gjort det både med forrige bilen og m5'n og du merker det ikke, selv etter 18 timer i strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 M5 setene er konge ja. Uten tvil det beste jeg har sittet av bilseter. Takk for det Ja de er kledelig, men fristelsen for noe annet er stor, syns 19" BBS LM er så kult på disse bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå