galekz Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Høres spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Dette blir bra.. Savner bilen=P Fått tatt den rusten som var på bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Nei har ikke fått tatt det enda Skammer meg.. Men må vel sandblåses regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Har fått tak i Hella facelift lykter til bilen nå Skal koble opp US-blink og hvite LED pærer i angel eyes, samt xenon i kjørelys og langlys. Men aller først blir det å våtslipe lyktene, de er utrolig matt. Tips? Et lite bilde av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Kjempe planer! Ser fram til bilde av ferdig resultat! Ta ein kikk her for å ordne lykteglassene: http://www.detailersclub.no/_/guider/sh ... 3m-kit-r41 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Bitch! Jeg vil ha facelift med oransje refleks!!! Edit: skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 bare å gå på ebay det Tzunami! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Jaja, vet det;) Er bare ikke noe jeg gidder å bruke penger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Hahahah Skulle jo egentlig ha med hvite blink, men tror dette blir braa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 dette er tøft, om du tar den ut med gule blinklys hele veien er dette veldig bra etter min smak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Er litt usikker på om jeg skal ha gule blink bak? Hva syns dere om facelift baklykter med oransje blink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Ikkje kult med facelift baklykter og oransje blink! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Er forsåvidt enig der, blir nok hvite med mindre noen klarer å overtale meg til å gå for oransje blink bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Personlig synest jeg det er tøft med gule blinklys rundt hele bilen med facelift, selv om jeg har hvite selv:P Smak og behag, velg det du vil ja selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 er ikke værre enn å bytte refleksen, er jo kun den som er oransje, blinklyset anbefales å beholde i org oransje utførelse, da den lyser sterkere enn en krompære, så om du bytter vil US-blinken bli enda svakere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå